زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

عنکبوت و خواهر کوچولوی 8ساله!

جمعه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۳، ۰۳:۱۳ ب.ظ

این خواهرکوچیکه ی ما میترسه از عنکبوت!

شیرینش افتاده بود روی فرش و دنبالش میگشت،یکم بعد پیداش کرد.میگه آااااجی؛بخورمش؟

میگم آره تمیزه که.میگه ممکنه یه عنکبوت از روش رد شده باشه، نه نمیخوامش!!


+یه کلیپ دیدیم که توی یه برنامه، یه شرکت کننده باید بلند بلند یه آهنگو میخوند،درحالی که دارن توی یه ظرف شیشه ای پر از آب قرارش میدن و هی مارمولک و مار هست که روش خالی میکنن!

ما همه جیغ جیغ میکردیم و خواهر کوچیکه همچنان ساکت...

همین که فیلم تموم شد برگشته میگه: خوبه که روش عنکبوت نریختن!!

من :|


+فیلم مرد عنکبوتی(همون جدیده!) رو که میدیم هی چندشش میشد و تو هر صحنه ش جیغ میکشید!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۷)

1- براش کیک عنکبوت درست کن *_*

2- بیا وب منم نظر بده بدو بدو
پاسخ:
کیک عنکبوتی؟؟!!
:))
اره خوشمزه میشه که ^____^

و... اینکه اره میشه عاشق شد 
پاسخ:
یه جوریه...
مطمئنی میشه؟!
:/
این عنکبوته که دادی هممم ببخشید منظورم ایمیل بود اصلا باهاش انلاین میشی ؟یا خراب شده ؟سوخته ؟از روش عنکبوت رد شده ؟
پاسخ:
آره!
عنکبوتی نیست :)
هرروز ایمیلامو چک میکنم
خب خب خب از این به بعد با این ادرس در خدمتت هستم لطفا هنوز هیچ پستی نزاشتم شما منو لینک کن خخخخ
پاسخ:
:) باشه
  • مهندس بهشت
  • منم از عنکبوت چندششم میشه اما به اندازه مار نمی رسه مار وحشتناکه
    پاسخ:
    من شاید از چیزی چندشم بشه ولی نمیترسم  :)
  • مهندس بهشت
  • اینجارو مبارکه
    پاسخ:
    :)
    هنوز یکمش مونده


    خواهر شما هشت سالش، دایی من 40 سالش و از عنکبوت میترسه!!

    # فکر کردم اومدم یه وب دیگه اشتباهی!!!

    * اون بنده خدا حتما باید بره دکتر اگر مشکلش جدیه، با حرف من و شما هم متحول نخواهد شد.
    البته فکر میکنم یه خورده جو گیرم شده! یعنی اون چیزی که میگه نیست. زیادی داره شورش درمیاره.
    نمیدونم. شایدم هست!
    در هر حال یک مشاور یا روانشناس میتونه کمکش بکن نه ما. این نظر منه.
    پاسخ:
    واقعا؟! :)))
    خواهر من از روزی که عروسکش عنکبوتی شد از این موجود وحشت پیدا کرد!

    +دست سازنده ش درد نکنه :)
    با تشکر از آقای معتکف

    آره خودمم به همین نتیجه رسیدم در موردش

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی