زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

استفاده ی حداکثر از زمان تا یک ماه!

پنجشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۲۰ ب.ظ

خواهرم آمده و دختر خاله هایم و دختر دایی ام و من سر از پا می نشناسم!

هر چه من خریده ام برای خواهرم او خریده برای من! آن هم بدون هماهنگی!

از اسپری و جوراب بند بندی گرفته تا لباس هایی شبیه به هم!


+سر از پا نمیشناسم وقتی میبینم که قرار است یک ماه پیش هم باشیم! کمتر از یک ماه البته...

و آسایش را می رباییم قطعا از مادر و پدر گرام! با خندیدن های نصف شبی و غذا پختن های نصف شبی و عکس گرفتن های اجق وجق نصف شبی!

کلن کارهای مسخره ی نصف شبی!


  • . زیزیگلو

نظرات  (۴)

خدا نگهتون داره واسه هم
پاسخ:
ممنون
دعای خوبی بود :)
  • مهندس بهشت
  • موفق باشید واقعا دی
    سخته خصوصا شما که خیلی از خونواده دوری
    پاسخ:
    مرسی! :))
    خیلی خیلی سخته 
    مخصوصا اینکه من سعی میکنم دلتنگیمو به روم نیارم...
    برای گره زدن پاچه ها شلوار زرافه ای اش
    برای بستن موهایش با کش از بین نرده های تخت
    هوم؟؟؟
    پاسخ:
    آره آفرین!
    دقیقا! همونا!!
  • من و آقای هفت
  • سلام عزیزم .
    نه من اون نیستم اشتباه میکنی .
    پاسخ:
    سلام
    باشه بازم ممنون خبر دادی :*

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی