زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

طرح قرمز

دوشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۳، ۰۶:۰۲ ق.ظ

طرح بلند مدت ایرانسل زدم (چون فضولین میگم! 3ماهه،6 گیگ،25000تومان!)

بعد برای آگاهی از حجم باقیمانده یک کدی را باید میگرفتم که یادم رفته بود فقط چنتا عدد اولش یادم بود منم هی میزدم ببینم کدام درست در میآید

بعد یهو نوشت:

طرح قرمز یک روزه برای شما فعال شد و مبلغ 500 تومان از حساب شما کسر گردید!!

من O_o¿¿¿¿

1 دقیقه قبلش شارژ کرده بودم :|

زنگ زدم 700میگم حالا این چی هست؟ میگه 1تا7 صبح میتونی 120 دقیقه مکالمه کنی!

حالا موندم این نصف شب با کی حرف بزنم! 

خیلیم خوابم میاد ولی خو مجبورممممم!!میفهمین؟؟!!

از شارژم کم شده!


+زنگ زدم به خواهرم میگم بیا 120 دقیقه حرف بزنیم، نباید بخوابی!

+دوستم که تخت بالاس دلش واسم سوخت میگه زنگ بزن تا صبح حرف بزنیم :)

  • . زیزیگلو

نظرات  (۴)

خخخخخخخخخخخخخخخخ
ای بابا 
تو چرا انخده گونا داری
زی زی مظلوم من...
پاسخ:
خدا ع دهنت بشنوه!
:)
خب به من زنگ می زدی :(
پاسخ:
😜
  • مهندس بهشت
  • اگه ایرانسل بودم میگفتم به من زنگ بزنی حیف شد اصن دی
    پاسخ:
    اه حیف شد!!
    :))
  • محمود بنائی
  • شماره بلاگ را بگیر زنگ بزن پست صوتی بگذار.( اگه میشد خیلی خوب بود)
    پاسخ:
    آنگاه بلاگ من را دیوانه میپنداشت! :|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی