زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

کلهم اجمعین

شنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۳، ۰۲:۰۸ ق.ظ

وقتی کلی کار با هم دارید چکار میکنید؟

مثلا نصف شب باشد وشدید خوابتان بیاید

گرسنه باشید، تشنه هم

مسواک نزده باشید

دستشویی را هم اضافه کنید به لیستتان

:/

  • . زیزیگلو

نظرات  (۵)

دقیقا هیچی
:))
پاسخ:
منم هیچی!
الان خیره به تخت بالایی ام! :))
اول میرم دستشویی تا فکرم باز بشه دقیقاً باید چی کار کنم!!
پاسخ:
موافقم!
اول اتاق افکار! :))
  • مهندس بهشت
  • دست شویی از همش مهم تر بود دی
    پاسخ:
    من انقد فکرم درگیر همشون با هم بود نتونستم بخوابم!
    در حالی که به شدت خوابم میومد!
    درگیری ذهنی و بلاتکلیفی خوابو از عادم میگیره،نه؟! :)
  • مهندس بهشت
  • آره ولی من اگه خسته باشم با 5 مین خواب شارژ شارژ میشم
    پاسخ:
    من اگه خسته باشم،بخوابم دیگه بیدار نمیشم!

  • مهندس بهشت
  • فکر من مشغول باشه پا میشم
    پاسخ:
    من هیچ کاری نمیکنم!
    به یه نقطه خیره میشم!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی