زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

اینجا خوابگاه المهدی کنار جمکران

پنجشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۳، ۰۸:۳۴ ق.ظ

اول بگم که تو جمکران کلی همتونو دعا کردم،تو دعام اسم بعضیاتونو که میگفتم فک کنم خدا خنده ش گرفته بود!


از 8 صب تا 11 شب کلاس بیسیج داشتیم،دیگه نا نداشتم

بعد از کلاسای شب رفتیم سالن ورزشی،من و مریم و بهاره تو زمین فوتبال بودیم،زهرا هم تو دروازه

کلی آدم تو زمین با یه لنگه دمپایی جای توپ بازی میکردیم،یه پرچم ایران هم بود؛بعد از هر گل تو زمین دورش میدادیم!

بعدشم مولودی و آهنگ خوندیم و دس دس؛ بعد از کلی عکس و کل زدن رفتیم خوابیدیم!


+مشخصه خسته بودم یا ببشتر توضیح بدم؟!

یعنی پاهامو میبینه؟!


  • . زیزیگلو

نظرات  (۷)

  • مهندس بهشت
  • نیگا نیگا من اونجا بودم به این حرکتتون یه چشم غره میرفتم زشته خو
    پاسخ:
    نمیدید که، من رفتم آخر نشستم.
    از صب که بیدار شدیم واسه نماز نخوابیدیم تا این موقع که 11 شب بود.
    چشمامو با چوب کبریت باز نگه داشته بودم!
  • سعادت سلیمانی
  • بوی پای نامطبوعی در فضای اینترنت پیچیده اس :)
    پاسخ:
    که حتما بوی پای شماس!!
    نندازین بو رو گردن جوراب من!
    اون بوی گلی که پیچیده بوی جوراب منه! اشتباه نشه یه وخ!! :))
  • کمی بودن ...
  • یاقریب
    ای نزدیک بندگان

    خداوندازخودمابه قلبمان نزدیکتراست
    دلیل آن رادرسوره ی اعراف 
    آیه ی 24بخوانید!
    پاسخ:
    مرسی از یادآوریات :)
    سلام
    خوبه که جورابات تمیزه... :)
    خب قشنگ می رفتی تو صندلی و می خوابیدی. :دی
    زیارت قبول بانو
    پاسخ:
    صندلیاش دسته داشت نمیشد!
    رفتم آخر نشستم چرت میزدم!
    11شب!
    بوی پا فضای وبو عطرآگین کرده...
    بی ادب!!! (آیکون اخم)
    پاسخ:
    دلتم بخواد!جوراب به این خوشبویی!!
    بو گل میده :))
    اسم من که اصلا خنده دار نبود میدونم
    پاسخ:
    نه اصلا
    فقط معلوم نیست خوردنیه یا پوشیدنی! :))
    سلام
    خخخخخخخخخخخخخخ
    خندیدیم باحال بود عکست چقدم کوچولویی

    +فکر کنم سه ماه میشه نیومدم وبت :(
    پاسخ:
    سلام :)
     
    کدوم عکسم؟!
    اینا هیشکدوم من نیستم،من عکاسم اینجا!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی