زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

عمو پورنگ،زنگ گوشی،قرمه سبزی،ماکارونی

دوشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۳، ۰۶:۰۷ ق.ظ

+امروز کلاسی داشتیم ب اسم اپیدمیولوژی (3بار پشت سر هم تکرارش کنید!)

استاد شبیه عموپورنگ بود! یعنی باش مو نمیزد!

بچه ها میخوندن: در قندون لب خندون...!


+مدتیه کسی نه بهم زنگ میزنه،نه پیام میده،نه سراغمو میگیره!

اصن نامرئی شدم در این جهان هستی

بعد اون آهنگی رو که صدای زنگ گوشیمم هست گذاشتم و گوش دادم

دوستم میگه خوشبحالت یه نفر داره بهت زنگ میزنه! میگم خودمم بابا!


+واسه اولین بار دیشب قرمه سبزی درست کردم!

 با راهنماییای مامان از پشت تلفن!

دستپختم محححششششررررره :)))


+میگه از یکی از پسرا پرسیدم حالا توی خوابگاه سختتون نیست؟ غذا بلدین درست کنین؟

میگن ماکارونی. وقتی گذاشتیم تو آب و جوش خورد یه دونه شو بر میداریم میزنیم به دیوار،اگه چسبید پخته،نچسبید هنو نپخته!!


  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۲)

  • مهندس بهشت
  • نمیری که من نمیتونم بخندم الانم این ماکارونی رو خوندم دارم وا میرم
    پاسخ:
    چرا نمیتونی بخندی؟! 
  • مهندس بهشت
  • مگر اینکه خودت از دستپختت تعریف کنی
    الان سالمی؟؟؟؟؟؟من میگم بعد اینکه تلفن رو قطع کردی باید زنگ میزدی اورژانس
    پاسخ:
    مامانمم همینو میگفت!!
    که خوابگاهو نفرستم رو هوا
    خودمو دوستامم نسوزونم!!
    نه خیلیم خوش دستپختم! :))
  • خانم والیوم
  • پسراتون خیلی خوبن میفهمی خیییییییلی
    =)))))))))
    پاسخ:
    قابل نداره!
    =)))
    این پسره از منم بیشتر بلد بوده
    خخخخخخخ
    پاسخ:
    من دارم فکر میکنم که از منم بیشتر بلد بوده!!
    اصن یه کارا و کشفیاتی میکنن این پسرا!!
    :)
    پاسخ:
    ×+÷
    :))
    خیلی خوشمزه  بود زی زی جان!

    اصلا عاشق دستپختت شدم :)
    پاسخ:
    بیا اینو به مامانم بگو :))
    قال میم عین (سلام الله علیه):

    آشپزی هنر مردان خداست!!

    D:
    پاسخ:
    وااای خدایااا :)))))
    چه مردم تعریف خودشون میکنن!
    بابا مردان خدا!!
    سلام
    کشته مرده ماکارونی درست کردن این پسرایخوابگاهتون هستم.. خخخخخخخخ
    خوبه اون سبزی ها به سلامت رسید و قابل خوردن بود. نوش جان.
    منم خیلی وقته کسی سراغم رو نمی گیره. معمولا منم که سراغ بقیه رو می گیرم.
    بوس

    پاسخ:
    علیکمسلام 

    تازه این یکی از هنراشونه...از هر انگشتشون یه هنر میباره!
    حالا سالمم نبودن میخوردم! :))
    تو هم که مث منی!!

    😘

    زیزی عنوانت واقعا منو کشته...
    ینی فک کردم دارم اشتباه میخونم :))
    پاسخ:
    نه درست اومدی!
    تو هم عنوانو کشتی!! :))
    زیزی عنوانت واقعا منو کشته...
    ینی فک کردم دارم اشتباه میخونم :))
    پاسخ:
    ر.ک نظر قبلیت :))
  • مهندس بهشت
  • دندونمو جراحی کردم
    پاسخ:
    درد داشت؟؟!!
    میتونی الان حرف بزنی؟!

    من هر4تا عقلو باید جراحی کنم.
  • الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
  • شیوه  ی جدیدیه میتوونه حتی ثبتشم کنه!!!
    خخخخ
    یه پینهاد ب شما ؛ خونه مامان ک اشپزی نمیکردی معلومه... خب حداقل تو خوابگاه همش غذا درست کن همه 4 تا مومنو سیر کردی هم اشپزی یاد میگیری.... خدارو چ دیدی شاید یکی خوشش اومد ازت میخوای بدون بلد بودن غذا شوهر کنی..!؟
    پاسخ:
    اصن شوهر من باید یه آشپز نمونه باشه!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی