زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

Unknown

شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۲، ۰۷:۳۳ ق.ظ

کسی آرام می آید،

 نگاهش خیس عرفان است،

قدمهایش پر از معنا،

دلش از جنس باران است،

 کسی فانوس بر دستش،

بسان نور می آید،

امید قلب ما روزی ،

 ز راه دور می آید....


ببینم امروز جمعه س ک من اینهمه دلم گرفته؟؟؟

ن بابا امروز ک شنبه س...

من چرا امروز اینجوری شدم ؟ اه


 


  • . زیزیگلو

نظرات  (۴)

این شعر از خودمه زودی نظرتو بگو.
چشم من چشمه جوشان غریبانه اشک.
گونه ام بستر داغ خانه و کاشانه اشک.
صورتم سرخ زسیلی که نصیبم شده از باور کس.
جه بگویم از کس که ندانسته شدم محو و قربانی کس.
کاش میشد که همچون حبابی بر آبو
در نگاه تو رها میکشتم فارغ از هر بود و نبود.

پاسخ:
پاسخ:
مسعود شاعرم بودی ما خبر نداشتیم؟!
دنیــا گــذری همچــو سرابست رفیق
بین توسن عمر خوش رکابست رفیق
از تاب و تب شباب گـــــر پس مانی
ایام خوشـــت نقـــش برآبســـت رفیق.........

پاسخ:
پاسخ:
مقصر خود ماییم
عشق را به کسانی ارزانی میکنیم که
از زندگی ، جز آب و علف روزانه، نه میفهمند , نه میخواهند...

مگه نه؟!
راستی....
آیی؟؟
آپم یعنی چی؟؟؟
این چه طرز صدا کردنه؟؟؟
آیی...اسم داره...
حــــــــــــــامــــــــــــــد


پاسخ:
پاسخ: گل حــــــــــــــامــــــــــــــد گل!
این رمزی حرفیدنو بلد نیستی هان؟؟!!
عجب :)
مه فقط جمعه ها دایره قطب امکان تنگ میشه هااااااااااااااااااا

پاسخ:
پاسخ:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">