زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

کسب انرژی برای 24 ساعت آینده!

جمعه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۳، ۰۲:۵۹ ق.ظ

دارم انرژی کسب میکنم

حالا شما بپرسید برای چه؟

من هم میگویم به خاطر اینکه من از 5 صبح خوابیدم تا 7 شب

و انرژی ام ته کشیده!

وقتی که خوابیدم هوا تاریک بود،وقتی هم که بیدار شدم باز هم هوا تاریک بود!

وقتی بیدار شدم نمیدانستم صبحانه بخورم،نهار یا شام!

از بیکاریست

کلاس ها هم که تشکیل نمیشوند

اصلا تقصیر این شیرازیهاست که من را تا اینجا کشانده اند

نیایید بگویید که فلان و بهمان، که از شیرازی ها دل پری دارم!


+عکس گویای بیکاریست!

مشخصه بیکارم یا بیشتر توضیح بدم؟!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۸)

خیلی بده خب خودتون رو به کتاب مشغول کنید
پاسخ:
باید برم بخرم
لینک کتاب پی دی اف دارین؟
هرچی باشه...
  • مهندس بهشت
  • اشکال نداره تا تو باشی که حرف منو پوش بدی والا
    پاسخ:
    پوش چیه؟!  :/
    http://bayanbox.ir/info/1579425326913794860/tarbiat-2
    پاسخ:
    مرسی :)
    مربای پوست پرتقال یا شیرین پلو باهاشون درست کنید.
    پاسخ:
    چه جالب
    یعنی با اینا؟!
    طرز تهیه شو بلد نیستم :|
  • سعادت سلیمانی
  • البته من فک میکنم ساعت 2:59 دقیقه همه خواب هستن

    احتمالا اگه شما هم بخوابید دیگه بیکار نمیمونید!!!
    پاسخ:
    همه بجز من!
    خب قبول کنید که بعد از 14ساعت خواب،دیگه خوابم نیاد...!
    الان خوابی؟؟؟
    پاسخ:
    امروز یکی از بچه ها 4/30 عصر ب زور منو بیدار کرد...!
    خدا ازش نگذره! :)
  • مهندس بهشت
  • اشتباه تایپی بود گوش
    پاسخ:
    نو پرابلم!
    بله با همینا!
    خیلی هم خوشمزه میشه اتفاقا.

    توی اینترنت سرچ کنید حتما یه چیزی گیرتون میاد.
    فقط می دونم باید بجوشونیدش تا تلخی پوستش از بین بره.
    پاسخ:
    هاااا...چه جالب!
    اونا رو که ریختم دور البته!

    تجربه خواهم کرد
    ممنان :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی