زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

رمان اشکی!

پنجشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۳، ۰۲:۲۷ ق.ظ

بیدار شدیم و داشتیم صبحونه میخوردیم دونفری (ساعت 2ظهر!)

یهو آون نفر سوم که توی اتاق بود زارت زد زیر گریه و بلند بلند گریه میکرد

دویدم رفتم سمتش...صورتش خیس اشک

چشاش و دماغش قرررمز

دور و برش پر دستمالای گوله گوله ی خیس

نگا میکنم میبینم اون رمانه رو ک من بهش دادم داره میخونه!

آخراشه!

غش کرده بودم از خنده!!

میگه تو منه بی احساسو وادار به گریه کردی!


بس که بیکاریم همش میخوابیم کل روزو

بعد پا شدم دیدم خیلی بیکارم،میگم من برم لباس بشورم

اونام درمیان میگن عه خوبه ما هم لباس بشوریم :|


+این داستان:3 بیکار

  • . زیزیگلو

نظرات  (۴)

  • نیمه سیب سقراطی
  • ناهار ساعت چند میخورین ؟؟؟ و ایضاً شام ؟؟؟ :))

    اسم رمان چی بود ؟؟؟ 
    میکشمت اگه م . مودب پور بوده باشه خخخخ
    پاسخ:
    امروز که صبحانه و ناهار و شامم یکی شد!

    در همسایگی گودزیلا
    :))
    بیکاری آفَت بسیاری از خطاهاست!

    من نمی گما! دیگران و بزرگان گفتن :|

    خلاصه یه فکری به حال خودتون بکنید زودتر :))
    پاسخ:
    بزرگان خوب گفتن!
    از بیکاری ذهنم به جایی قد نمیده...شبا خوابگاهو میبندن وگرنه میرفتم پیاده روی :)
  • مهندس بهشت
  • چرا نمیرین بیرون بگردین ؟؟؟؟؟؟؟
    والا ما همکلاسیامون همش تو شهر ولن هر روز تو یه رستوارنن
    پاسخ:
    بچه های اینجا با بچه های شما فرق دارن
    اینجا شیرازه،شیییییرااااز!!!
    همه شیرازی شدن!
    ولی من میمیرم واسه گردش :)
    پیشنهاد خوبی بود...میریم بیران!
  • مهندس بهشت
  • خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    واس گردش که شیرازی نداریم باو
    برو خرید ای جونم من عاشق خریدم اگه الان شیراز بودم چشم پاساژاشو درآورده بودم
    پاسخ:
    حالا قراره 4شنبه که کلاس نداریم با بچه ها بریم خرید...مانتو ^_^
    اصن کدوم دختره که با خرید مانتو مخالفه و بدش بیاد و ذوق نکنه؟!
    حتی اگه 1000تا هم داشته باشه از انواع و اقسام مدلا و رنگا!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی