زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

بیکاری خر است

چهارشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۳، ۰۶:۰۷ ق.ظ

از بیکاری هر1ساعت یک بار میرم شوفاژای خوابگاهو هواگیری میکنم :|

خیلی بیکارم

یه هیجان تپل میخوام...از اون خوباش!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۵)

ما نداریم یعنی هنوز کارخونه نزده هیجان تپل:-)
پاسخ:
:)
شمام ک عین مایی!
  • سعادت سلیمانی
  • قضیه این منفیا چیه؟؟؟!!!! :))))))))
    پاسخ:
    :))))))
    گرفتمش!
    ای بابا
    بیا بریم بیرون 
    سوار ترنت کنم هیجان خونت بره بالا
    پاسخ:
    هووووووو ترررن!!!
    من مییترررسم میارم بالا میریزه روت هااااا!!!!
  • مهندس بهشت
  • پاشو صبح جمعه میدین بیرون یه ذره هواتون عوض بشه
    همتونم که بیکار
    پاسخ:
    جمعه از همه ی روزای خدا دلگیر تره...
    بچه ها اومدن...
    ولی بازم حوصله م سر میره
  • محمود بنائی
  • شما تشریف بیار تهران ما توی موتورخانه استخدامت کنیم :). 
    پاسخ:
    ممنون که بدنبال پیدا کردن کار علاوه بر خودتون برای من هم هستین! :))
    موتورخونانه فرمودین؟؟!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی