زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

:)

جمعه, ۱ شهریور ۱۳۹۲، ۰۷:۵۵ ق.ظ
هرکی گفت علی کله کجاس؟!


  • . زیزیگلو

نظرات  (۹)

سلام
وبتو به گوگل معرفی کن که 4 ا نظر بدن واست
تو که میگی استرس نداری خودتو خفه کردی بس که نوشتی کی نتایجو میزنن

پاسخ:
پاسخ:
واااااا
مگه میشه استرس نداشته باشم
تو ک سیر غذات صعودی شده میــــــــــــــلاد!!!
عزیزم وبلاگتو دیدم خیلی قشنگه
مطالبش جالب بود

پاسخ:
پاسخ:
مرسی گلم لطف داری
بیا دوباره حتما
علی کله محلی ست واقع در شمال غربی استان خوزستان واقع در دزفول که توسط لرها اشغال شده است.

پاسخ:
پاسخ:
من منظور خبیث تورو میدونم میلـــــــــــــــــــــاد!!
سلام دوست خوبم.عجب سئوالی کردی اختمالا مازندران یا گلستان باشه اون جاها از این اسمهای عجیب و غریب هستش حالا بگو چیکار د اری وبگو کجاست من هم مثل پسرک شجاع میرم همون جا و اون گل رو واسط میچینم و میارم.حالا بگو من کیم/خوشحالم که اومدم وبلاگ زیباتو ببینم قول میدم همه مطالبشو بخونم .

پاسخ:
پاسخ:
غلطه آی غلطه!!
اونجا نیست...!
  • محمد نظربیگی دزفوووولی
  • سلام چطوری
    من نمیدونستم که تو اینترنتم تا حالا رفتی
    چه به رسه به وبلاگ
    در هر صورت خوبه نشونه پیشرفته !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    خوبه ادامه بده

    پاسخ:
    پاسخ:
    خوبی محمد؟!
    منم اصلــــــــــــــــــــن فک نمیکردم شما نت داشته باشین!!!
    :) ههه!
    سلام دوست خوب و گلم که تصادفی پیداش کردم و بهیچ قیمتی خاضر نیستم از دستش بدم.گفتی علی کله کجاست باید همون کله پوک علی باشه یا مجلی تو مازندران یا گلستان از این اسمها هستش .خوب اومدم که همه وبلاگتو بخونم و نظر بدم .خالا بگو من کیم؟

    پاسخ:
    پاسخ: ن اونجا نیست!!
    اشتبا حدسیدی دیــــــــگه!
    دوباره دوباره...
    سلاااااام زی زی......
    بیا یه سری بزن آپم......
    بدو بدو بدو


    پاسخ:
    پاسخ:
    منم اون موقع <آن> بودم اما سرعت نتم کند شد ( شد 64) هیچ سایتی واسم بالا نمیومد...
  • الــــ❤ــی....
  • چقدر دورتر از احساسم ایستاده ای!

    از این فاصله

    تو،

    حتی صدایم را نمی شنوی

    چه برسد به دلتنگی!

    پاسخ:
    پاسخ:
    سر پستم رسیدم خوابم آمد — محبت های مادر یادم آمد!!
    اتفاقا متوجه شدم پس بفرما من اینجا هویجم یا کدو تنبل.آخه بمن نگی چی شده به کی میخوای بگی عزیزم.تو اشکالت اینه که یه فشاری که بهتت وارد میشه همه اینده تو میخوای خراب کنی بگو چی شده عزیزم لطفا بگین.خوب کی گفته زندگی همیشه بر وفق مراده خوب مشکلات هستش.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">