زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

نمیتوانم معترض نباشم

سه شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۳، ۰۶:۱۲ ق.ظ

از آدم هایی که زیر بار ظلم میروند 

که حرف طرف مقابل را هرچه باشد میپذیرند به خاطر ترسی که از او دارند

از آدم هایی که به خاطر منافع خودشان دیگران را جلو میاندازن و قربانی میکنن

از آدم های ترسو

از اینها سخت بیزارم


آدم هایی که اگر زیر بار ظلم بروند هیچگونه اعتراضی نمیکنند، در قیامت به شکل گوسفندند...


ارزشیابی استاد را هرچه بود زده بودم ضعیف
که ایشان معاون آموزشی اند و مسئول امور دانشجویی و خوابگاه!
آمده امروز سرکلاس و میگوید ارزیابی همه تان را چک کردم...تک تکتان را...با دقت!
بعد هی نگاه من کند!
هی یه نگاه به آن 8 نفر،یه نگاه به من!
هی همه بگویند چرا هی دارد نگاهت میکند،آن هم خشن!
بعد استاد هی بگوید اگر انتقادی دارید از من بیایید به خودم بگویید و دوباره روی من زوم شود!
من هم نه عین خیالم بود نه ترسیدم نه محلش گذاشتم!
خب ضعیف است از نظر من

بعد آن دختر و آن دو پسر ترم بالایی نصیحتم کنند که لج نکن با استاد
و آن پسره بگوید 3 ترم است دارد می اندازد من را
همان که وقتی غر میزدم و لجم گرفته بود از دوکلاسی که با این استاد داشتیم،بلند خندید


  • . زیزیگلو

نظرات  (۶)

تبادل لینک خوب و موثر با سایتی معتبر برای افزایش بازدید و رنک سایت شما
http://marshaladd.ir/links
از تبادل لینک با ما لذت ببرید
  • مهندس بهشت
  • ذقیقا شد قضیه ما با استاد فرتاش
    همین الان پستشو نوشتم
    موافقم به شدت
    به شخصه از هیچو نمی ترسم
    پاسخ:
    آفرین...
    آقای میم میگه فقط باید از خدا بترسیم :)
    حق رو باید گفت و ترسی نداشت.
    از هیچ کس هم جز خدا نباید ترسید.
    آورین به شما :)
    پاسخ:
    جمله ی دومتون منو شیر کرد!
    :)
    سلام
    اون سایت مزخرف آموزشی باید درش رو گل بگیرن که با نام نظرسنجی ها رو نشون اساتید میده، حتی اگر معاون آموزشی باشد. :|
    پاسخ:
    سلام
    آی گفتی...
    چسب 123 بهتره ب نظرم!
  • محمود بنائی
  • بدم میاد از آدم هایی که انتقاد پذیر نیستن و کینه ای هستن، اینا بجای پیشرفت، فقط خودشون را عذاب میدن. کارت درسته :))
    پاسخ:
    و ما رو!
    این ترم نندازه منو صلوااااات!
  • الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
  • الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد  وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی