زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

گم شدن یک چیزی!

جمعه, ۲۶ دی ۱۳۹۳، ۰۳:۳۱ ق.ظ

مثلا کل زندگی ات در کارت عابر بانکت باشد و تو هی فرت و فرت آن را جا بگذاری اینور و آنور و هی دیگران جایش را به تو بگویند


بعد یک روز مثل امروز تو بیایی خوابگاه و چندی بعد با تو تماس گرفته شود و بگویند که کیفت را جا گذاشته ای و تو نگاه بکنی ببینی کیفت در کنارت آرمیده و بعد بگویی کیفم؟

و بگوین هنوز نمیدانی و متوجه نشده ای مگر؟ کیف قرمزت!

و بفهمی بله منظور کیف پولت است!

که در آن کارت دانشجویی و کارت عابر بانک و عکس تمامی اعضای خانواده و هزارتا

 رسید از دستگاه خود پرداز و 2 تا 100 تومانی نو که یک سیدی بهم داد در درونش است!

و یادت بیاید صبح که با آن مرده حساب کردی پولهایت را گذاشتی در جیب مانتویت

 و در کیف پولت هیچی نیست!

اصلا شانس ندارم ینی!

حالا یک روز که در کیف پولم 1 هزاری هم نبود باید گم بشود؟! یا یک روز که من

 گوشی ام را خاموش میکنم ایرانسل باید 7 بار با من تماس بگیرد؟!

بعد خانومه بگوید سریع بیا یکی از بچه های دانشگاه به اسم آقای جعفری کیفت را پیدا کرده میخواهد تحویلت بدهد...

بعد بگوید حالا خیلی هم سریع نیایی ماشین بزندت هااا!!!


ادامه در پست بعد...

  • . زیزیگلو

نظرات  (۴)

  • مهشید ژوری
  • من معمولا برای همین  کیف‌پول استفاده نمیکنم :))))
    همه ی زندگیمو میذارم تو جیبم :)))

    پاسخ:
    امان از مانتوی بدون جیب!
    امان از گوشی های بزرگ و جیبای کوچیک!!
  • مهندس بهشت
  • اوه اوه آقای جعفری اون ادامه رو مینوشتی اینا خیلی مهم نیستن که آی بابا عین این سریالا جای حساس بپرون فیلمو والا
    پاسخ:
    :))
    من تا حالا هر چی ماجرای دو قسمتی نوشتم،قسمت دومو حسش نبوده بنویسم و منتشر کنم!
    حالا میگم،باشه :)
  • آقای میم عین
  • مهندس اگه چیزیش رو گم نکنه اصن اسمش مهندس نیست!
    پاسخ:
    برگ چغندره!
    سیب زمینیه!

    لازم به ذکر است که بنده مهندس نیستم!
    دکتر میشم ولی مهندس هرگز!
  • قلم بانو
  • سلام
    عادت بکن، صبح به صبح که از خوابگاه/خانه می روی بیرون، سه تا آیة الکرسی بخون و به خودت و وسایلت فوت کن که گم و گور نشن.
    دوم: لطف بکن، این همه کارتی را که گفتی از تو کیف پولت بردار!
    کارت ها را بگذار در یک جا کارتی توی زیپ مخفی کیفت... اینجوری امن تر است. ضمنا دقه به دقه هم درش نمی آوری
    توی کیف پولت هم یک آیة الکرسی بگذار.
    همین
    ملتمس دعا
    پاسخ:
    علیکمسلام
    :) چشم
    والا من خیلی مواظبم...گم میشن دیگه!

    محتاجیم به دعا خواهر :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی