زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

بی هوشم و مدهوشم!

پنجشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۳، ۰۳:۰۶ ق.ظ

دوستم اومده میگه چه بلوز قشنگی!

میگم نوش جان!!!


یا اون روز یکی دیگه شون میگه من برم بخوابم شب بخیر

میگم خواهش میکنم!!


 انقدر که من درس میخونم و چند شبه نخوابیدم و امتحانام هر روز،هر روز،هر روز، و اوضاعم awliye...!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۷)

  • فرزانه ...
  • خسته نباشی :)))
    چی میخونی گولو؟!
    رشته ت چیه؟
    پاسخ:
    موچکرم :))
    کارشناسی تغذیه

  • ** معتکف**
  • اینا اثرات همین اینو بخور اونو نخوره دیگه

    خانم کارشناس تغذیه:)
    پاسخ:
    شما یه سر بیاین مطب من حتما :))
  • حسین ناشناس
  • بهتر است مشکلاتتان را در حوزه فازوری بازنویسی کنید
    اینطوری راحتتر قابل بررسی اند (امتحانات رو منم اثرات بدی داشته)
    پاسخ:
    فازوری کیه؟! :/
  • قلم بانو
  • سلام دوستم
    این نیز بگذرد... :)
    پاسخ:
    به امید خدا فقط 2 تای دیگه مونده
    بعد میرم خووووونهههههههه  :)))
  • مهندس بهشت
  • شب امتحانی تنبل والا
    پاسخ:
    من موندم تو طول ترم دقیقا چه شکری میخوردم؟! :|
  • مهشید ژوری
  • تفو بر این امتحانا
    پاسخ:
    I tofu too! :))
  • محمود بنائی
  • واقعا بیهوش شدی :) فکر کنم دیگه امتحانات تمومه، طاقت بیار :).
    پاسخ:
    فردا تمومه...8 صبح :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی