زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

هر کسی ارزش دوستی ندارد

چهارشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۳، ۰۲:۱۴ ق.ظ

از بعضی آدمها خیلی تعجبم میگیرد...

اینکه دوستانی دارند!

درست است! من،از کسانی که هستند که با این افراد دوستند سخت متعجب میشوم...

و تعجبم زمانی بیشتر اوج میگیرد که میگویند فلان دوستم زنگ زد یا فلانی پیام داد!

و شاخ در می آورم وقتی جلوی خودم گوشیشان زنگ میخورد و...طرف زنگ زده برای پرسیدن حالشان و احوالپرسی...!

تعجبم میگیرد که اینها برای بعضی ها مهم اند!

"این افراد در نظر من آب هم نیستند،مضر اند"


+این خط آخر اصطلاحی مربوط به خودم بود،جدی نگیرید :)


  • . زیزیگلو

نظرات  (۶)

  • ** معتکف**
  • +
    به تیتر
    پاسخ:
    × ÷ =
    مرسی :)
  • حسین ناشناس
  • لطفا در مصرف آب صرفه جویی کنید.
    پاسخ:
    هرگز نشه فراموش
    لامپ اضافه خاموش :/
  • مهشید ژوری
  • واقعا موافقم 
    منم امشب به نتیجه ی مشابهی رسیدم

    پاسخ:
    بالاخره یه روز همه به این نتیجه میرسن...
  • قلم بانو
  • سلام
    حرص نخور خب...
    همه جور آدمی پیدا میشه. :)
    پاسخ:
    بعضیا خیلی حرص درآرن!
    به خودشون که نمیشه بگم...مجبورم اینجا خودمو خالی کنم...!
  • مهندس بهشت
  • نه واقعا امتحانا روت تاثیر گذاشته
    پاسخ:
    نه واقعن امتحانا روم تاثیر گذاشته به گمانم :)
  • الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
  • خخخخخخخخخ کامنتاروووو
    پاسخ:
    :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی