زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

قربان معرفتتاان :)

سه شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۳، ۰۴:۵۰ ق.ظ

پسرها خیلی با معرفت اند برای تقلب

تنها مشکل این است که تقلب یک طرفه اتفاق می افتد و تو فقط میتوانی به آنها برسانی،و آنها چون نخوانده اند نمیشود!

و من الان مانده ام دقیقا این معرفتشان کجایشان است؟

یعنی کجاست و به چه درد میخورد؟!

وقتی هم که از اول تا آخر جواب سوالات تستی را سر جلسه برایشان میخوانی و بعد میگویی 29؟!

29 چی میشه؟!

در میآیند میگویند: بوخودا نمیفهمم چی میگی!!!


  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۳)

  • ** معتکف**
  • تقلب?!!!!

    وای وای وای :))
    پاسخ:
    ؛)
    چشمتون روشن!!!
  • عرفان هفت
  • تبادل لینک خوب و موثر با سایتی معتبر برای افزایش بازدید و رنک سایت شما
    http://marshaladd.ir/links
    از تبادل لینک با ما لذت ببرید
    پاسخ:
    نمیخوام :|
    عههه دختر تو ک هنوز هستی!!!!!
    پاسخ:
    پس وبتو تغییر داده بودی...؟!
    سلام پسرم :)
  • پاک باخته
  • ما که چندین ساله با تقلب رابطه ای نداریم
    والا
    پاسخ:
    ما هم چن ساله پاستوریزه ندیده بودیم! :))))
    +جدا از شوخی،من همیشه میرسونم...ولی نمیگیرم...
    ینی میترسم مراقب ببینه!

  • قلم بانو
  • سلام رفیق
    چند بار درباره تقلب به شما تذکر بدم زی زی جانم...
    نکن! حق الناسه، نه برسون، نه بخواه که بهت برسونن... :)
    پاسخ:
    ها...اکی،ازین به بعد :)
    رسوندنشم حق الناسه؟!
  • فرزانه ...
  • میرسونن که عاقایونم
    من یبار تو دانشجویی و اونم سر امتحان آناتومی تقلب کردم، کلی رسوندم طرفم بنده خدا کلی رسوند
    بعد استاد اومدن کلی دیگه رسوندن!!! :|
    امتحان جالبی بود ولی! ^_^
    پاسخ:
    تورو خدا اسم آناتومی نیار که امروز امتحانشو دادیم... 70 تا سوال!!!
    داشتم سر جلسه با چنتا کلمه ی انگلیسی جدید آشنا میشدم...!
    از همه ش هم دئودنوژوژنال یادم مونده بود که تصمیم گرفتم این اسمو بذارم رو بچه م! :))

    +به خم دوازدهه میگن:دئودنوژوژنال
  • آقای میم عین
  • نکنید از این کارا
    تقلب خر است!!
    پاسخ:
    باوشه بابا!
    خر است،خر است! :))
  • پاک باخته
  • پاستوریزه؟؟

    نه چون گناه هست انجام نمیدمش
    حوصله ندارم لقمه شبهه ناک ببرم سر سفرم
    پاسخ:
    اصن من شکر خوردم...!
    حق الناسه...میفمم :/
    تقلب کار بدی است!
    ;)
    پاسخ:
    بارالها...پروردگارا....!
    الهی العفو :))
  • مهندس بهشت
  • نه پسرای ما دمشون گرم خیلی خوب میرسونن حتی یکیشون به خاطر من برگشو بهم داد
    پاسخ:
    دمشون جییییییز!!!

    استغفرالله
    حق الناسه خواهر!!
    100 بار بنویس الهی العفو!
  • مهندس بهشت
  • بیخیال بابا
    دانشگاه یعنی تقلب
    انقدم می چسبه
    پاسخ:
    :)
    از چسبیدن که لعنت به منکرش!



    خخخخخخخ من چند وقت پیش سر یه امتانی به یکی از پسرا تقلب رسوندم 
    اول دیدم دارن تقلب میکنن منم نگاشون کردم بعد طرف دید برا که لوشون ندم گف چیو موندین منم گفتم 5 بعد رسوندن جواب و اینا ازم پرسید 9 چی میشه منم نخونده بودم گفم بزن "دال" خخخ ینی اینجاش قشنگه گوش کن 

    وقتی برگمو دادم به مراقب گفت خانوم 9 "دال" نمیشه با نگاهی طلب کارانه 

    منم گفتم میدونستم نمیشه خواستم امتانت کنم که جواب 5 رو درست بم رسوندی یانه خخخخخ 

    ینی طرف میخواست خفم کنه خخخخخ :)))
    پاسخ:
    خیلی خبیثی :)))
  • الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
  • اره گناهه ولی بنظرم اگه اون درس بدردت نمیخوره در اینده و به دوستاتم لطمه نمیخوره شاید مجاز باشه ....بازم مطمعن نیستم...
    پاسخ:
    عمومی بود.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی