زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

من چجوری ام؟!

دوشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۳، ۰۴:۵۶ ق.ظ

شده ام مرکز مشاوره ی هم اتاقی هایم!

می آیند و در مورد مشکلاتشان با من حرف میزنند...دردو دل میکنند!

و بعد همگی در توصیفم میگویند منطقی و آینده نگر!!! 

من:|

منطق:/

آینده:)))

+استادی داشتم در توصیفم میگفت:غیر قابل پیش بینی!

دوستانم در توصیفم:جو گیر،شیطون،زود رنج،زود قضاوت کن!

و گفته شده مهربان حتی!(البته بارها خودم را در مورد این صفتم مورد مذمت قرار دادهام)

شما من را چگونه میبینید؟!

بدون رودرواسی/رودر باسی/رودربایستی :)


++بخوانید کامنت نارمک بانو را در پست زیر

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۲)

  • پاک باخته
  • زی زی گولووووووووووووووووووووووووووووو

    گولوگولو
    شیطون گولو
    :))
    پاسخ:
    علیکمسلام و رحمت الله! :)
  • قلم بانو
  • سلام
    کامنت نارمک بانو را ندیدم.
    یک دختر به شدت شیطون و بازیگوش... والبته با تمام خصوصیات دهه 70تادی ها... :)
    (کلا من از وقتی که 40 روزی مسئول خوابگاه یک سری دهه 70 تادی ها بودم، به نظرم کلا خیلی بچه اند :دی)
    دیگه خودت خواستی... :دی
    پاسخ:
    :))
    چی بگم...!
    دهه هفتادیا بچه های باحالی ان :)
  • حسین ناشناس
  • اوضاع این روزهای دانشجوهای ممکلت اینقدر خراب است که با این که میدانند ممکلت اشتباه است بازهم مملکت رو ممکلت مینویسند!
    (حرفم یه چیز دیگه بود ولی اینجوری شد :)
    پاسخ:
    فقط میتونم بگم که من به شما و خودم و تمام دانشجوهای عالم افتخار میکنم! :)
  • آقای میم عین
  • ظاهراً فرد خیلی آرومی به نظر نمیاید!
    آما ...
    زیاد روی در ایستادن موجب شکسته شدن در و در آمدن در از لولا می شود :)
    پاسخ:
    برعکس
    من خیلی هم آرومم!
    هرکس برای اولین بار منو دیده و بارهای بعدش،بهم گفته در نگاه اول یه فرد خیلی آروم به نظر میرسیدی!!!
    یکم که خودمونی بشم شیطونیام شروع میشه!


  • مهشید ژوری
  • برای همه مشاور و برای خود یک سرگردان به تمامی😁😄😃

    پاسخ:
    گوشیت گلکسی اس فایوه؟!
  • مهشید ژوری
  • البته توصیفت نبود دخترک من زیاد باهات آشنا نیستم خودمو گفتم ؛))))
    پاسخ:
    :)))
    تو ذهنیت خودتو راجع بهم بگو...هرچی باشه مهم نیست
    من جنبه م بالاس :)
  • مهشید ژوری
  • نه 😂😂😂😂😂😂
    اصلا دستمم به همچین چیزی نخورده چرا پرسیدی؟
    پاسخ:
    هیچی....همینجوری!!
  • مهشید ژوری
  • یه دختر پر انرژی....
    و فکر کنم  هم سن خودم 
    برخلاف من ....

    پاسخ:
    آیم تونی وان!
    نایس تو میت یو :)

  • مهشید ژوری
  • من لینکت میکنم :)، دوست دارم بیشتر بشناسمت 
    از طریق نوشته هات
    پاسخ:
    منم با افتخار میلینکمت :)
  • محمود بنائی
  • یک دختر همیشه بیدار که هر وقت بهش سرمیزنم شاد میشم و انرژی میگیرم.
    پاسخ:
    لطف داری مهندس!
    پر انرژی ای از خودتونه :))
  • مهشید ژوری
  • منم توانی وان‌❤😂😂😂😂😂
    امسال میشم توینی تو 
    ولی بزرگتر میخوره باشم 
    زیادی همه چیزم پیرزنیه
    پاسخ:
    برعکس،من کمتر از سنم میخوره باشم :)
  • مهندس بهشت
  • نظر یوخده ولی خو شیطون
    پاسخ:
    :)
    شیطونی از خودتونه!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی