زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

Unknown

چهارشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۰۹ ب.ظ
فردا نتایج کنکورو میزنن...

مــــااااااااامــــــــــــــــــااااااااااان!!!

اســـــــــترس دارم

  • . زیزیگلو

نظرات  (۴)

سلام خوبید، ممنون که به وب ما سرزدید ، انشاءالله درازمون زندگی موفق باشید که مهمترین وبزرگترین کنکوروآزمون است بانتیجه قبولی ومهروامضای امام زمان عج ...
بله موافق هستم ، بفرمائید باچه نامی لینکتون کنم .اگرشماهم خواستیدلینک کنید باهمان نام شجره طیبه باشد .
یاعلی
میدونی زی زی کاش اسمتونو میدونستم لیافت و شخصیت تو بالا تر از این حرفاست ولی نمیدونم جرا تو اعتماد بنفس نداری و همش نومیدی.وحال اونکه توانائی بالائی داری.خ دختر خوب نترس اینشاله تو یه رشته خو بقبول میشی نگران نباش کنکور امروز که ردی نداره

پاسخ:
پاسخ:
آره ایشالا...
من تلاشمو کردم...
حالا باقیش توکل ب خدا...
  • الــــ❤ــی....
  • نبار باران!!

    عاشقانه اش نکن..

    دیگر من و او

    "ما" نمیشویم..!!

    پاسخ:
    پاسخ:
    خدای خوبم هرگز کسی را ب آنچه قسمتش نیست عادت مده...
    اه ،چمه امروز دلم گرفته...

    ..............................................
  • سکوت تنهایی...
  • سلام عزیزم چی قبولیدی؟میشه بگید؟

    پاسخ:
    پاسخ:
    21 شهریور نتایجه.... دعا... دعا...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">