زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

نقاشی 3

جمعه, ۱۲ دی ۱۳۹۳، ۰۳:۲۵ ق.ظ

مثلا یه روز بخوای بیوشیمی بخونی...!

بعد یه نگا به جزوه ت بندازی ببینی اینو کشیدی :)

 مثلا حس نقاشیت تو ایام امتحانات عود کنه!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۵)

  • انسان مجازی
  • :)))

    خوب درس میخونید ها
    پاسخ:
    من خیلی میخونم!!
    I am a book worm  :))
  • حسین ناشناس
  • کلن یکی از خواص ایام امتحانات همینه که ربطی به ایام امتحانات نداره
    پاسخ:
    دقیقن همینه...از خواصش رو خوب اومدین :))
  • پاک باخته
  • به به زی زی گولوی بیدار کم یاب
    پاسخ:
    نت ایرانسل خر است!
    واسه من فقط از 3/30نصف شب تا 6 صب کار میکنه!
    دیگه مجبورم شبا بیدار بمونم :/


  • پاک باخته
  • مجبور؟؟؟
    پاسخ:
    :))
    یس!
    4 باره دارم زنگ میزنم 700...هیچ کاری نکردن...فقط بلدن کد پیگیری بدن!
    فرداصب  زنگ میزنم دعوا :)

  • پاک باخته
  • گولو کجایی؟
    پاسخ:
    تو لباسام :|
  • پاک باخته
  • دلمون برات تنگ شده مثلا هاااااااااااااااااا
    پاسخ:
    واقعن؟!
    زی زی به فدات :)
  • پاک باخته
  • گولو من رفتم
    قهر
    پاسخ:
    قهر نکن....نتم قاطیه  :)

  • پاک باخته
  • :((
    پاسخ:
    نتم قطع و وصل میشه
    ...ایرانسل!
  • کمی بودن ...
  • من که توامتحانا اگه به فکرایی که به سرم میزنه عمل کنم فک کنم یه 5.6تااختراع کنم!:)
    پاسخ:
    من خودم یه مخترع بزرگم...
    رو نمیکنم ریا نشه :))
  • محمود بنائی
  • نماهای غربی؟ خودکار کنکو بدیش به همینه، روونه! آدم دلش میخواد باهاش نقاشی بکشه.
    پاسخ:
    نما غربیه؟! 
    لهو و لعبه؟!
    مستهجنه؟!

    :))
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • اصن کل هنرها توموقع امتحانا شکوفا میشه
    پاسخ:
    همون!
    با خودکار کنکو! :))
    منو که نگوووو اصن یه علاقه ی خاصی به نقاشی پیدا میکنم موقع درس خوندن که قابل توصیف نیس
    پاسخ:
    :)
    پس من فقط اینجوری نیستم !!
    بازم شکر...خداوند از گلی که منو ساخته چن نفر دیگر رو هم آفریده که عین هم باشیم ما چند نفر!
    ممنانم خدایا!
    موچکرم :))
  • آقای میم عین
  • اون وقت هی میگن بیشتر ورودی های دانشگاه هارو دخترا تشکیل دادن!
    بیا اینم یه نمونه اش :|
    پاسخ:
    من الگوی دخترام!
    اینو میخواستین بگین دیگه؟! :)
  • آقای میم عین
  • خیلی خوبه آدم چنین توانایی داشته باشه که از تهدیدها برا خودش فرصت ایجاد بکن.
    شمارو باید می بردن می ذاشتن رییس یه وزارت خونه ای که با تحریم سر و کار داره!!

    % اشاره به نظر ساعت 12:06 و پاسخ شما!
    پاسخ:
    ممنون!
    همچین کارهایی واسه من پیش ما افتاده س البته! :))))
    من وقتی ریاضی میخونم یا کار میکنم اینجور میشم ینی ای حال میده

    قشنگتریناشو همین مواقع میکشم ..بین تمام نقاشی هایی که گذاشی این رو قشنگ کشیدین :)
    پاسخ:
    هرچی درس سخت تر،نقاشی قشنگ تر!
    این یه اصله! :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی