زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

این داستان: ترس...

پنجشنبه, ۴ دی ۱۳۹۳، ۰۲:۲۶ ق.ظ

گفته بودم که از تاریکی میترسم؟!

که از تنهایی وحشت دارم؟

که وقتی نماز میخواهم بخوانم،اگر تنها باشم نمیخوانم و از پشت سرم میترسم درحالی که چادر سر کرده ام؟

گفته بودم که بچه های خوابگاه را نمیگذارم در اتاق را کامل ببندند و به خاطر من در را نیمه باز میگذارند که نور به داخل اتاق بیاید؟

گفته بودم میمانم تا بخوابند بعد میروم چراغ ها را روشن میکنم بعد میخوابم؟

گفته بودم که سرپرست هرروز می آید و عر میزند که چرا شب ها لامپ ها روشن است و پول برق را خودتان باید بدهید و هی نق های اضافه،و بعد من بی محلی میکنم و حرف هایش را جدی نمیگیرم و باز لامپها روشن...؟

گفته بودم که سر کلاس روانشناسی وقتی بحث ترس شد و استاد گفت ترس ریشه در کودکی دارد همه به من نگاه کردند و استاد گفت از چیزی میترسی؟ و من گفتم تاریکی؟


تعریف ماجرا در پست بعد...

+نمیتونم فعلا تعریف کنم ...فردا کنفرانس دارم،تا الان که ساعت 1:20 نصف شبه،داشتم اشتباهی کنفرانس یکی از پسرای کلاسو میخوندم...ینی داغون شدم وقتی فهمیدم!


  • . زیزیگلو

نظرات  (۸)

  • مهندس بهشت
  • بر عکس خوبه من خوابگاهی نیستم وقتی بخوام بخوابم تا حد امکان همه سوراخ سنبه هارو میگیرم نور نیاد
    آدم توی تاریکی با آرامش میخوابه
    منتظر تعریف کنی
    پاسخ:
    روح فقط توی تاریکی مطلقه که میخوابه
    واسه اینه که وقتی توی نور  یا تاریکی با وجود یه ذره نور میخوابیم وقتی که صبح پا میشیم احساس خستگی میکنیم،حتی با وجود اینکه ممکنه ساعتها هم خواب بوده باشیم

    ولی خب من از تاریکی میترسم!
    واقعن نمیتونم تنها توی اتاق تاریک بخوابم...
  • مهندس بهشت
  • مگه هنوز کلاسم میرید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    بجز دوشنبه ی همین هفته که میان ترم داریم دیگه نمیریم!

  • انسان مجازی
  • سلام علیکم درخدمتیم با مطلب مقام و منزلت احترام به والدین

    پاسخ:
    حتما سر میزنم 
    علیکمسلام!
  • انسان مجازی
  • سلام

    به روزم با لطفا صادقانه و شفاف جواب دهید
    پاسخ:
    الان میام جواب میدم!
    علیکم السلام و رحمه الله
    استغفرالله ربی و اتوب علیه
    رب اغفرلی و ارحمنی
    انی عبدک الضعیف
    الهی العفو
    و بالوالدین احسانا
    یا ستارالهیوب
    و یا غفار الذنوب
    فتبارک الله احسن الخالقین
    :))
  • قلم بانو
  • سلام...
    بهت پیشنهاد می کنم، برو صحبت های حاج آقا پناهیان رو در دانشگاه امام صادق، محرم امسال گوش کن!
    موضوع: چگونه امتحان می شویم؟!
    درباره ترس هم حرف های خوبی زدند.
    http://misaq.info/%D8%B3%D8%AE%D9%86%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C%20%D9%85%D8%AD%D8%B1%D9%85
    هر یازده شبش رو گوش کن. شاید زندگی ات بهتر پیش بره.
    ملتمس دعا
    پاسخ:
    سلام
    مرسی
    اگه هنوز ازین لینکا مرتبط با پست هام داشتی بده...
    خدا خیرت بده 
    محتاجیم به دعا خواهر :)
  • آقای میم عین
  • ترس ...
    مقوله مهمی هست خداییش؛ این که چرا ما می ترسیم؟!
    شهید آوینی میگه:
    بسیجی از هیچ چیز نمی ترسد؛ جز گناهانی که مرتکب شده.
    پاسخ:
    یه وخ ریا نشه بگم بسیج فعالم!
    حالا تاریکی که چیز مهمی نیس...!
    گفته بودم بهتون یه مدل جن هایی هستن به اسم قبیله ی قزلول جن ؟
    گفته بودم اینا تو تاریکی میان پشت آدم، بعد وایمیستن زل می زنن به پس گردن آدم یواش فوت می کنن بهش؟
    گفته بودم گاهی وقتی برگردی ببینی پشتتن یا نه، جلوت ظاهر میشن؟
    گفته بودم که وقتی تاریک نباشه اما تنها باشین هم ممکنه بیان سراغتون؟

    عرض دیگه ای ندارم
    پاسخ:
    وااااای ....
    نگوووو
    ای خدا
    :(((
    راس گفتین؟؟!!!
    خو الان ساعت 2:09 دقیقه ی نصف شب...بچه ها همهرفتن خونه هاشون چون فرجه س،
    خودم تنهام...کجا برم...؟!

    مااااماااااان
    حالا من تا صب خوابم نمیبره  :/

  • پاک باخته
  • این حبیب و میم عین چقد نظراتشون متفاوته


    خب بیا تعریف کن بقیشو دیگه
    پاسخ:
    حوصله ندارم بنویسم بقیشو!  :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی