زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

پول وده...پول زور وده!

سه شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۳، ۰۴:۱۲ ب.ظ

یه شوهرم نداریم کمرمونو ماساژ بده!

+خیلی میدرده


سرپرست خوابگاه باید بیاد یه پولی بذاره کف دستم!

از صب دارم میسابم،میشورم،میپزم...فقط حوض نداریم برم یخ حوض بشکنم!


+3تا مسئول خوابگاه داریم 3تاشون ازم میترسن! حالا بعد میگم دلیلشو!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۲)

سلام. شبت بخیر. فکر گنم تو خوابی.آخه ساعت به وقت خونه زی زی ، یک ربع مانده به یک بامداده .  منم خوابم میاد ولی کمر درد ندارم.   زی زی ، چند تا مطلب تغذیه بگذار تو وبلاکت تا اونای که کمر درد دارند ،بخورند و خوب بشند.
راستی یادم رفت بگم، قرص استامینوفن واسه کمر درد خوبه، شربت اسپگتورانت واسه خلط سینه، کپسول اموگسی سیلین هم بخور که چرک گلوتو خوب میگنه. در ضمن من از اشناها حق ویزیت نمیکیرم.
یه رازمو بهت بگم؟ من از کمر درد میترسم . میگن خیلی از این درد مردند.... واسه همینکه من نمیخوام ازدواج گنم.....خخخخخ
  • اگه مامانم بفهمه یکی ازم خواسته کمرشو ماساژ بدم، از خوشحالی پر در میاره...
  • باران
    یه خبر فوری...... پارسال یکی از سرایداران خوابگاه دخترانه تهران ، با یک دختر دانشجو ازدواج کرد. قضیه از اونجا شروع شد که هر وقت دختر خانم وارد خوابگاه میشد، پیر مرد پنجاه ساله زودی در میرفت، این شد که دختره از سر سرادیدار بر نداشت که قضیه از چه قراره. وقتی فهمید سرایدار عاشقش شده ، حسابی آبروشو برد و حتی کار به شگایت گشید . ولی بعد فهمید این پیر عاشق تو تهران سه تا خونه داره و همه بجه هاشم تو خارج هستند و زنشم که خدا رحمت گنه، هستش،،،،،،  بله گفت و این دو به خوبی و خوشی زندگی گردند. .  فکر گنم سه تا مسول خوابگاه ازت میترسند ، ببین کدمشون سه خونه داره. . هر چی باشه صد تا میخورند به این جوانهای امروزی..
    پاسخ:
    سرپرستای ما خانومن!
    بای. شب خوش.
    پاسخ:
    شب بخیر 
    شب خوش.
    پاسخ:
    شب بخیییییییر  :)

    حتما باس شوهر داشته باشی کمرتو بسابه? ع ع ع ع ببین دخترای این دوره زمونه از هر ترفندی استفاده میکنن شوهر کنن. تف به این نظام اقتصادی کشورمالزی
    پاسخ:
    :)))
    تف به نظامشون!
    یعنی شوهر بدرد ماساژ دادن میخوره زیزیگولو؟؟:|
    پاسخ:
    تا حالا خیلی فکر کردم در مورد مزیت هاش! فقط به همین یه مورد رسیدم تا حالا!
    حالا اگه به کشفیات دیگه ای هم در مورد فواید شوهر رسیدم حتما به عرض میرسونم!

    مگه بدرد چیز دیگه ای هم میخوره؟!
    خخخخ ترفندای شوهر یابی!!!
    اشکان خان: نع، به درد خرید هم می خوره!
    منم با سرپرست دعوا کردم...میکروفون میگیره دم دهنش هر چی میرسه میگه! دیشب ساعت 12 داره حرف میزنه منم تو بالکن رفتم گفتم سرپرست ساعت نداری بدم خدمتت!!!
    :)
    پاسخ:
    تا حدودی به درد خرید هم میخوره...ولی خرید خانوما کجا،خرید آقایون کجا!!!  ؛)
    دمت گرم!
    اصن اینجوری باید باشون حرف زد!
    که نیاد مجبورت کنه واسه یه روز تعطیلی به خاطر اینکه همه میرن و فقط تو توی خوابگاهی،14 _15 ساعت بفرستت شهرتون

    کولی بازی رو واسه اینجور مواقع گذاشتن!! :)
    +ولی من خیلی آرومم خداییش

    سلام
    یک سر ب وبم بزنی خالی از لطف نیس
    پاسخ:
    سلام
    میام وبت...نیستی...
  • مهندس بهشت
  • چی کار کردی ازت می ترسن ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    این یه رازه!!  :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی