زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

تاب بازی با پتو

يكشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۳، ۰۴:۴۱ ق.ظ

یادتونه بچه بودیم میرفتیم لای یه پتو یا ملحفه بعد یه نفر دو گوشه ی بالاشو میگرفت یکی پایینشو،ما رو تاب میدادن؟!

یادتونه چقد ذوق میکردیم؟!

چقد سر حال میومدیم...

همش مجبووورشون میکردیم تابمون بدن،اصن دوس داشتیم تا ابد تاب بخوریم بس که حال میداد!

مخصوصا وختایی که مامانمون میخواست یه پتو رو تاکنه!


+امشب یکی از بچه ها پتو شو همین که پهن کرد وسط اتاق سریع پریدم روش!

اونا هم جو گیر 4 سر پتو رو گرفتن شروع کردن به تاب دادنم!

آی حال میداد...

به یاد دوران خوش کودکی! :)


+روزمون مبارک! :)

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۵)

  • عطار کوچولو
  • :)
    پاسخ:
    ؛)
    وقتی این چیزا رو میشنوم ،دیکه دلم بحال مردم فلسطین نمیسوزه؟؟؟؟ شما دختراها، چه دل خوشی های داشتید ها..... دلم بحال گل زندگی دختراها میسوزه. واسه همینکه خدارو خیلی خیلی خیلی دوست دارم که منو پسر آفریده. اگه فقط از یک در صد خوشی های پسرا بدونید، مطمئن باشید، یک روزه سکته میگنید.  ولی خوب راستش تاب بازی با لحاف خیلی کیف میده، برید خوش باشید با این همدلی که کردم    خخخخخخخ
    پاسخ:
    دلت بسوزه که دختر نیستی
    که به فکر کار و شغل نیستی
    به فکر درامد واسه خرجی زن و بچت نیستی
    به فکر سربازی نیستی
    که مادر شدن رو تجربه نمیکنی
    که وقتی به جمله ی بهشت زیر پای مادران است میرسی اه از نهادت بلند میشه

    هنو بگم یا کافیه؟!
    این روزا همه به من شماره میدن، شما چطور؟؟؟؟؟؟؟خخخخخخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    هه
    خانم ببخشید دل خوشی دخترا از کدوم وره؟؟؟؟؟
    خونه خاله از این وره،از اون وره....خخخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    :)
    نه بابا!
    شما هم که بلدین!!
    فک میکردم خاله بازی فقط مال دختراس!!!
    یه برف هم نمیاد،بریم دخترای سوسول مامانی دانشگاه رو بزنیم. آی حال میده که نگو. تاب لحاف بازی که صیغه ایه؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    روش بازیشو نوشتم!
    مشخصه که شما تجربه ی این خوشی رو نداشتین!
    سلام زی زی. چطور متوری؟؟؟؟؟؟ دختر نیستم که نیستم، مادر شدنو تجربه گنم که برم بهشت؟؟؟؟ مگه دیونه ام . درسته زبونم یه گوجولو درازه.ولی نه اون قدر که خودمو داغون گنم. دیکه نبینم ها؟؟؟؟؟!!!!!!!!!! بی خودی حال ادمو میگیره.
    پاسخ:
    :/
    علیک سلام

    امروز امتحانمو خیلی خوب دادم. قبل از شروع امتحانات همه دخترا با هام سلام و احوال پرسی میکردند. خجالت هم خوب چیزیه ها. واسه یه تقلب روسون ، یهو میشن فرشته. شما دخترا عجب هنرمندی هستید ها...هر هر هر هر هر هر ........
    پاسخ:
    کلاس ما برعکسه!
    دخترا به پسرا تقلب میرسونن!
    فردا اخرین امتحانمو میدم. و فقط یه ترم بعدش ، خلاص. یه یک ماهی دانشگاه تعطیله و بعدش سال جدید میاد یعنی۲۰۱۵   . وبعدش امتحان واسه دکترا میدم. اکه در نیام، بدبخت میشم، به چپ چپ، به راست راست، از جلو نظام، خلاصه مجلس فقط مردونه میشه. ولی بخاطر فرار از سربازی تا فوق دکترا هم درس میخونم تا واسه مملگتم یه کاری کرده باشم. من جونم واسه گشورم میدم.من خیلی خوبم.
    پاسخ:
    :|
    خوب، اینم از امروز. ممنونم ازت که منو یاد بچه گیهام انداختی زی زی. یادمه یه تنه همه دخترای فامیلو ، حریف بودم. اشگ همشونو در آوردم. همه ارزو داشتند مثل من پسر داشته باشند. من خیلی خوبم. دیکه باید برو.فردا امتحان دارم . از عمد نیم ساعت زودتر میرم دانشگاه ، مردم ار بس جواب سلام دارم. مردم از بس به همه دخترا گفتم ممنون من خوبم، شما لطف دارید. روز بعدش ، همشون میشند بد اخلاق ، ...... بای بای زی زی. من خیلی خوبم.
    پاسخ:
    من تا حالا فکر میکردم فقط خودمم که خودشیفته م!!  :))
  • فروهرو فرداد
  • نمیدونی این وسط من از کجا پیدام شد خب منم رفیق شفیق میرزام

    آمیرزا راس میگه حیا کن یه اسم خوب پیدا کن

    الان من آدم مادم میرزام فرستادتم شیشه وبتو بیارم پایین
    پاسخ:
    شما دیگه از کجا پیداتون شد؟!  :))))
    خو حالا فروهر و فرداد یعنی چی؟
    الان تو دوشخصیتی؟
    اگه آره،کدومی؟
    اگه نه،چرا دو اسم داری؟
    نه واقعن چرا؟!
    کسی پاسخگو نیس؟؟؟؟

    هرگز کسی را مسخره نکنید شاید او از شما مسخره تر باشد!!
    سلام زی زی. رفتم جواب وبلاک زرد   رو دادم. فکر گنم الان دیکه سگته کرده. بمیره من چگار گنم؟؟ فکرشو نمیکردم بوسیله تو ،آدمگش بگشم. تو رو خدا بیا ملاقاتم. بچه ها رو به تو میسپارم، بهشون بگو، باران شاگرد اول بود. هر دفعه هم بهم پول تو جیبی بفرست. دیگر عرضی ندارم، بجز دوری شما.
    سلام زی زی. روز دانشجو مبارک. روزت مبارک. آخ جون روز  زی زی گو لو هستش. آخ جون، رو بوسیه. ببینم زی زی ؟ چرا خودت بهم تبریک نگفتی؟ خیلی خسیسی زی زی. خیلی. روز دانشجو بر دانشجویان دانشگاه ندیده مبارک.
    زی زی ¿?چرا هر روز یه پست جدید داری؟ خبر مبریه؟ خیلی خوشحالی؟ ببینم،خواستگاری؟ چیزی؟ البته احتمالش صفر در صده. خخخخخخخخخ بای زی زی.خداحافظ.
    فروهر خودمم فرداد شُوَ رَمه

    تو از میراز به این سادگیا حساب نِم بَری نه؟؟
    پاسخ:
    الان این مسئله خیلی تابلوئه یا شما خوب فهمیدین؟!  :)

    خخخخخخخخخخخخخخ روزت مبارک!!!!!!!!!
    من چن روز پیش تبریک گفته بودم ، کامنتم تو راه بود دیر رسید!!!!! :)
    پاسخ:
    مرسی :)
    هرچند با تاخیر...اما با آغوش باز پذیراییم!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی