زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

مورچه ریزی در یونی!

سه شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۲۴ ب.ظ

از اونجایی که آسانسور یونی از کار افتاده بود 3طبقه اومدم بالا...نفسم بالا نمیومد

نگاهم زوم شد به ته سالن...

یه کلاس بود که استاد سرکلاس داشت درس میداد با کلی هم دانشجو...در کلاس هم بسته بود...کلیدای برق کلاس هم بیرون کلاس!

مورچه ی درونم به تب و تاب افتاد و جستی زدم و چراغارو خاموش کردم و الفراااااار!!!


  • . زیزیگلو

نظرات  (۲۴)

  • سعادت سلیمانی
  • دروغ میگی!!!!!!!
  • سلمان صدری
  • حالا چرا مورچه ریزی!!؟
    خب بگید شُدید بابا برقی خواستید در مصرف برق صرفه جویی بشه؛ شما که می دونید:
    مصرف بی رویه
    کار خیلی بدیه D:
    پاسخ:
    هرگز نشه فراموش،
    لامپ اضافه خاموش!!   :))
  • سلمان صدری
  • این یکی پیغامش فراموش کرده بودم! خوب شد یادآوری کردید :)
    پاسخ:
    حالا یه صفحه از رو این شعارا بنویسین،100 مرتبه هم تکرار کنین یادتون میمونه!!
    جهت هرچه بهتر حفظ کردن میتونید از جعبه لایتنر قلمچی هم استفاده کنید!!  :))
    سلام زی زی گولو جان
    چرا خب؟!
    نکن این کار رو دیگه!
    نکن! :)
    باقی خدا وبس
    پاسخ:
    نه نمیشد!
    اون لحظه حسش اومده بود!
    شرایط هم مهیا...   :)))
    من که چیزی نفهمیدم.

    یه کم هم زیر دیپلم حرف بزنید....

    پاسخ:
    :))
    کجاشو متوجه نشدی؟؟؟!!
    به نظرت من چی بخورم میتونم تو دلت جا شم؟
    ها؟چی بخورم خانم مهندس؟
    پاسخ:
    اولا مهندس نه،دکتر!
    بعدشم ما دل سمت چپمون ظرفیتش فوله!
  • پاک باخته
  • یا لطیف
    سلام
    اگه خدا بخواد، شنبه میرم نجف که از اون جا برم کربلا...
    که به یادتون باشم
    که پا به پام ثواب ببرید..
    بلاخر به دعای خیر شما ارباب منو طلبید...
    اگر تو این مدت ناراحتتون کردم حلالم کنید
    و برام دعا کنید تا عارف برگردم و چشم دلم باز شه 
    پر از معرفت...
    به یادتون هستم
    التماس دعا

                             پاک باخته
    پاسخ:
    ن شاالله که بری و صحیح و سالم برگردی
    ماییم و دعای خیر شما...
    سلام منم برسون به آقا...بگو بطلبه...
    الان ساعت یک و نیم صبح روز پنچ شنبه هستش.

    دارم درس امنیت شبکه و الکوریتم پیش رفتهمیخونم.اکه خدا بخواد ترم بعد مهندسی ارشد


    رو خواهم کرفت.مامانم میکه باید دکترا رو قبول و ادامه بدی. خوهرم هم پولینا داره سخت میخونه.واسم دعا گن .

    پاسخ:
    ان شاالله هم خودتون هم خواهرتون موفق باشین
    دعای ما بدرقه ی راهتان خواهد بود:))
    اینجا ساعت1/44 دقیقه ی صبح 5شنبه س!
    دین شیعه دین پر رمزو رازیه،همتون متحد امام حسین رو دوست دارید،و این واقعا یک معجزه هستش./ راستی بابای منم شیعه هستش و مامانم مسیحی هستش. و منو هم گذاشتند خودم انتخاب گنم. منم مسیح رو انتخاب کردم و اونا هیچ مخالفتی نکردند و علت انتخابم هم بیشتر بخاطر هم کلاسیهای ارمنی که داشتم بوذ و حرفاشون رو خیلی تائثر گذاشت.البته مهم انسانیت انسان هستش و بس.
    پاسخ:
    :)
    چه جالب!
    من الان دارم با یه مسیحی حرف میزنم؟؟!!  

    مهم ذات آدماس.. مهم انسانیتشونه...
    تو بیداری ناقلامنو شناختی؟
    پاسخ:
    پس نشناسم؟!  ؛)
    زی زی جوابمو همین جا بده.تو وبلاک خوذم دیکه نمیرم،حذفش نکردم چون دوست داشتم یکی رو گم نگنم.

    پاسخ:
    آره متوجه شدم دیگه نمیری اونجا
    نظراتش تایید نشده س
    من و تو قبلا دوست وبلاک های خیلی خیلی خوبی بودیم خیلی خوب. اره من یه مسیحی هستم و خیلی هم افتخار میگنم و دین شیعه رقائل هستم.و هم احترام

    پاسخ:
    :)
    هنوزم "گ" و "ک" رو جا به جا مینویسی!
    فکر گنم خوابت برد. دیکه دیر وقته و وقت لا لا.من تغذیه رو خیلی دوست دارم ،البته قسمت خوردنش،بخصوص میوه خیلی دوست دارم، البته استادم بهم هشدار داده سر کلاس موقع درس نباید بخورم. میترسم سو تغذیه بگیرم زی زی. بابا بزرگم دکتر دارو سازه و منم پیشش دو سه ساعت کار میگنم و از تغذیه زیاد اطلاعات داره و خونه هر کی بره فقط میوه بهشون میبره. واسه همین ت وبلاکم زیاد راجب میو جات نوشتم.منو ببخش ممکنه تو متنم زیاد غلط املایی داشته باشم،اخه زبان فارسی زبان دوم من هستش.
    پاسخ:
    تغذیه همه چیش خوبه...!!
    بابابزرگت داروخونه ش آنتالیا بود؟
    خوابم نمیاد   زی زی. عاشق درس شدم. شورشو در آوردم.  پسته هم خیلی دوست دارم.گوش های تا به تای تو هم خیلی دوست دارم.
    پاسخ:
    منم بستنی خیلی دوس دارم و شلیل و کاکائو و شیر خشک و از اون بیسکوئیتایی که بهاره واسمون آورد و شکر کنجی 
    الان فعلا هوس خوردن همینا رو کردم :)
    میدونی وبلاک چیز خوبیه ولی اکه دوستام بفهمند من وبلاک دارم کمی بهم بد میشه زی زی. اخه مثلا  من رشته گامپیوتر میخونم و باید کد نویسی شه.البته وبلاکمو گلا کد نویسی کردم ولی خوب دنیا گلا کلاس میخواد نه حرف و ..... راستی اکه خواستی میتونی سوالاته گامپیوتر تو ازم بپرسی.
    پاسخ:
    آره اتفاقا یه سوال داشتم ازت:
    چجوری اون عکسای متحرک رو ساختی که اسمت روشون بود؟؟!
    با یه برنامه ی خاص؟
    چه برنامه ای؟
    زی زی میدونی منم یه سیم کارت ایرونی دارم. میخوام شماره رو بدم به یکی ولی میترسم ازم دلخور بشه. نمیدونم چیگار گنم زی زی؟وای ببخش منو بیدارت کردم.پس منو شناختی اره.راست میکی ک رو با گ اشتباه میگنم.اخه واسه من خیلی سخته کی گدومشو بیان گنم.


    پاسخ:
    خب نده، چون دلخور میشه :)
    منم فردا صبح کلاس دارم ولی خوابم نمیبره!

    + پست جدید گذاشتم :)

    فرمت اون عکس ها GIF هستش.با یه برنامه جیف ساز .  خیلی راحته. اول باید عکس هاشو از اینترنت بکیری . بعد ببری داخل برنامه و متنتو بنویسی. و بعد بهش جهت حرکت بدی یعنی از بین صد ها حرکت یکیشو انتخاب گنی.بعدش خروجی بکیری. جیف ساز شرگت یولید خیلی خیلی راحته و در عرض یک ساعت میتونی فول شی. برنامه فتو شاپ هم داره ولی کمی سخت هستش. زی زی قولی تا به تا. رنگ گوشاتو خیلی قشنگه.
    پاسخ:
    من که فتوشاپم فوله!
    (ها؟! چی؟!کی گفت خودشیفته؟؟!!  :))))
    خیلی وقت بود میخواستم ازت بپرسم.مرسی

    فهمیدم. شماره رو نمیدم،چون نمیخوام ازم ناراحت شه.ولی واسه همین تهیه کرده بودم. راستی چرا وبلاکت کامنت ها رو خودبخود تایید میگنه؟ شاید یکی شیطنت گنه ها؟
    پاسخ:
    آره خود به خود تایید میشه!

    شیطنت؟!
    مهم نیست! ؛)
    زی زی خوابت نمیاد چرا؟تو خیلی خوبی که جوابمو میدی و مهربون. زی زی توی کتابخونه ها توی کتاب های جیبی دنبال کتاب انیمیشن بکرد. اکه ازشون بپرسی بهت میدند.فکر کنم اموزش با سی دی زیر ده هزار تومن باشه. زی زی من خیلی بهتون احترام قائل هستم. خیلی.
    پاسخ:
    شما لطف دارین :)
    انیمیشن؟!
    مرسی.باشه
  • مهندس بهشت
  • آخ آخ حال میده استاد تورو دیده باشه ترم بعد باهاش کلاس برداری بعد تو رو بندازه بعد ما یکم بخندیم دی
    پاسخ:
    امروز سر همون کلاسه نشسته بودیم...پسرا اومدن چراغارو خاموش کردن!!!
    شیطنت های زیزیگلویی!!
    :)))) اینقد حال میده 
    یه چند باری تو مدرسه اینکارا رو میکردم :)
    پاسخ:
    مردم آزاااااااار! :))
  • مصطفی فتاحی اردکانی
  • اگه دانشگاه ما بود تو اون زمان به طور حتم توسط حداقل دو دوربین فیلم برداری شده و اداره محترم حراست شما را احضار می فرمودند

    سلام
    پاسخ:
    ما حراست نداریم!

  • پاک باخته
  • خخخخخخخخخخ
    چرا نیستی؟
    پاسخ:
    امتحان دااارم  .....
    :/

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی