زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

دغدغه!

دوشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۵۹ ب.ظ

یکی از دغدغه های ذهنی دوران کودکی من این بوده که چجوری یخ رو توی بطری نوشابه که دهنه ش انقد کوچیکه جا میدن؟!!

 

+یادمه تا مدت ها بهش فکر میکردم!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۷)

سلام
:)
منم شبیه این فکرها را می کردم...
پاسخ:
من با این فکرام باید یه دانشمندی چیزی میشدم؟!
:)))
شما این نظرو در مورد خودتون ندارین؟!! 
  • سعادت سلیمانی
  • نه واقعا چجوری جاش میدن :) :) :)
    پاسخ:
    :))
    به سختی!!!
    سلام
    من اگر به استغدادم توجه می شد، الان یه چیزی می شدم. متاسفانه، سرکوب نشد، اما زمینه رشدش هم فراهم نگردید... :|
    پاسخ:
    :|
    هنوز هم دیر نیست :)
    من که کلی برنامه واسه آینده م دارم...
    آخخخخ دقیقا =)))))
    یه بار از بابابزرگم پرسیدم کلی بهم خندیدن ^_^
    منم اینطوری مونده بودم :|
    پاسخ:
    به نظرم یه معجزه میومد!!
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • این نشون میده ذهنت از همون اول فعال بوده
    :)
    پاسخ:
    ؛))
  • مهندس بهشت
  • پس از بچگی مشکل داشتی خیالم راحت شد فکر میکردم از وقتی رفتی یونی این جوری شدی دی
    پاسخ:
    که از بچگی دانشمند بودم؟!
    :)))
    :) من اون موقع ها فقط با ماشین های کوچیکم بازی میکردم :)
    البته بیشتر داستان های جنایی بود :)))))
    پاسخ:
    جنایی؟!
    ما خاله بازی میکردیم!  :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی