زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

هنرهای دستی زیزیگلویی!!

پنجشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۳۳ ق.ظ

من...امروز...خوابگاه!! :)))



  • . زیزیگلو

نظرات  (۲۸)

  • مهندس بهشت
  • نه الان این چه کاریه میکنی خو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    همینطوری...!
    تفریحی :))
    بعدش باز شد یا هنوز گره خورده؟ :))
    پاسخ:
    :)))))
    باز شد!!
    ولی انگشتام درد گرفتن!

    اسمش خود آزاری نیست که؟! هوم؟!  :))
  • پاک باخته
  • به به
    چه هنرمند واقعا
    خخخخخخخخخخخخ
    گفتم الان فرشی بافتی
    تابلویی کشیدی
    پاسخ:
    نه دیگه...فعلا همین در دسترس بود!!!
    ان شاالله در برنامه های آتی!

    ادامه دارد...
    :))
  • پاک باخته
  • منتظریم مام
    والا
    خخخخخ
    پاسخ:
    ها...!
    باشه!
    جهت رو کم کنی هم باشه میزارم!!  ؛)
  • پاک باخته
  • آقا ما که رو نداریم اصلا
    چیو میخوای کم کنی
    هوم؟
    پاسخ:
    به قول یکی از دوستان که به من گفت: "رو که نیس،آسفالته!"
    من الان این حرفشو زیر کامنتتو ایضا میزنم و در ادامه میفرمایم:
    زیرشو کم کن سر نره!! :)))
  • پاک باخته
  • دم شما گودزیلاهای حاضر جواب گرم
    والا
    پاسخ:
    گودزیلا به بچه های دهه 80 میگن!!
    ما دهه 70یی ها،پاک،مهلبون، بی ریا،ساده و یکرنگ همچون ماه...!
    دیگه هر چی بگم از خوبیامون کم گفتم!!!
    خود شیفته هم خودتونید!! :)))
  • پاک باخته
  • من فقط دو روزه رمز دار می نویسم هااااااااااا
    جمعا اگه 30 تا پست رمز دار داشته باشم
    بقیه همه بی رمزن که
    پاسخ:
    ملت رمز دار میزارن رمزشونم به ملت های دیگه نمیدن :|
    چه معنی میده برادر من!خواهر من!
  • پاک باخته
  • 70؟
    بابا 70 که جیگره کل ماه خوشگل 
    اصلا بچه های هفتادی توپن خصوصا اولاش
    والا
    پاسخ:
    لطف دارین!
    البته میدونم که میخواید بگید که این لطفتون نیست و عین حقیقته...!
    و من هم در ادامه میگم: ممنان! راس میگید...!!!
    70یی ها گل و ماهن! مخصوصا اولاش!!  :)))
  • پاک باخته
  • مدیونی فک کنی هفتادیم
    :)
    پاسخ:
    شما هم همینطور!!
    من همش تو روزه پا به عرصه ی گیتی ننهادم!!!
    بعدشم این همه شهد و شکر کز سخنم میریزد،
    اجر شهدیست(صبریست؟!) کز آن شاخ نباتم دادند!!
    (خود شیفته هم که طبق معمول خودتونید!!!)
  • پاک باخته
  • شرط رمز گرفتن اعلام شده بود دیگه گوشه پست
    پاسخ:
    :|
    شرط شناخت بود!
  • پاک باخته
  • غیر مهندس و حاجی دیگه وب رفقای مشترکمون کدوماس؟
    تو وبشون با همین زی زی گو کامنت میذاری؟
    احتمالا حسنا یا سارا سادات یا ... نیستی؟
    پاسخ:
    نه خوده خوده زیزیگلو ام!!!
    والا من وبای زیادی میرم...خیلیاشون توی لینکام نیستن...

  • پاک باخته
  • می خواستم بدونم با فیروزه ای یا تاج بی بی یا نگین دوستی یا نه؟
    پاسخ:
    فیروزه ای رو میشناسم
    وب نگین میرم اما خاموش
    اسم تاج بی بی رو هم شنیدم...اما یادم نمیاد وبش رفتم یا نه...
  • پاک باخته
  • رمز اومد؟
    پاسخ:
    اومد  :))
    مرسی!
  • پاک باخته
  • کچا موندی پس؟
    پاسخ:
    رفتم شعله ی زیر قابلمه رو کم کردم!!!
    زندگی دانشجوییه دیگه!
  • پاک باخته
  • خواهش
    :)

    پاسخ:
    :)))
  • پاک باخته
  • خب همین که حبیب خدا و مهندس میشناسنت کافیه
    :)
    ما با دوستان دوستانمونم دوستیم
    تا کسی اعتمادمو خط خطی نکنه وظیفم اعتماد کردنه
    شمام که از وجناتت پیداس دخمل خوبی هستی
    تو وب حاجیم که هستی
    خب درسته مثه بقیه آشنا نیستی ولی رمز به شمام تعلق می گیره
    پاسخ:
    من همیشه وب خیلیا علی الخصوص وب حاجی رو میخونم،
    ولی حوصله ی کامنت گذشتن ندارم...!
    هم اینکه حاجی زیاد واسش کامنت میدن و من دیگه او بین پیدا نیستم،
    هم اینکه با گوشی میام نت و سختمه تک تک واسه وبا کامنت بذارم!
    خلاصه اکثرن وبا رو خاموش میخونم و د برو که رفتیم!!!

    توی وب هواداران حاجی هم پست گذاشتم جدیدا...
  • پاک باخته
  • تو وب دوستانو ندیده بودم 
    حتما بعدا میبینمش
    پاسخ:
    بچه هایی که میرن وب حاجی اونجا پست میذارن...
  • پاک باخته
  • می دونم
    ولی فک میکردم فقط یسرا و سارهه و سودا و نگین و اینا باشن
    پاسخ:
    چنتایی هم جدید اومدن که نمیشناسمشون...
    اونا قدیمیاشونن
  • پاک باخته
  • داری رمز دارا رو می خونی؟
    پاسخ:
    اوهوم ؛)
    :)

    از دستِ دست شما
    پاسخ:
    از دست دست من!!! :))
    من هر کاری کردم نشد مث تو انجام بدم:|
    دسم الان بدجور درد میکنه
    زیر پست بنویس این کار با تمرین انجام شده و لطفا در منزل و جاهای دیگه امتحان نکنین:))
    پاسخ:
    این کار بدون تمرین و یکهویی انجام شد!
    ولی شما یکهویی امتحان نکنیو
    احتمال مصدوم شدن وجود دارد!
    دیووونه فانتزیاتم دختر :)


    پاسخ:
    :))  خخخخ!
  • آقای میم عین
  • ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu است دیگر!
    گاهی دلش می خواهد از این تفریحات انجام دهد O_o
    پاسخ:
    OoOoOoOoO......yes!!!
    :)))
    یاااا زَلعَجَب!!!
    پاسخ:
    صلوات!
    زی زیگلو و قابلیت های خاصش!!

    :)
    پاسخ:
    از هر هنرم یه انگشت میریزه!

    :))))
    : o
    پاسخ:
    :)
     میتونید امتحان کنید!
  • مصطفی فتاحی اردکانی
  • همینه میگن از هر انگشتش یه هنر میباره 


    عایا کامنت ها محل مناسبی برای چت کردن خواهد بود؟؟؟
    پاسخ:
    هر کی کامنت میذاره من جواب میدم...
    حالا بعضیا تند تند،بعضیام ماهی یه بار
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • چقدر من تمرین کردم و نشد
    تصویر آهسته میذاشتی
    :))


    سلام
    پاسخ:
    علیکمسلام!
    من هنرمو رو نمیکنم...مگه الکیه؟؟!!  :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی