زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

بوی ماست چگونه میرود از تن آدم؟!

دوشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۳، ۰۸:۵۱ ب.ظ

دوستت بگوید یک چیزی میخواهم،بعد تو هم دلت هوس پرتقال بکند...

از همان پرتقال های سبز و آبدار که دوستت از باغشان آورده!

بعد بروی در یخچال را باز کنی و در یک چشم به هم زدن ماست و ظرف غذای بچه ها را بر روی خودت خالی کنی و بر زمین و دیوار و موکت و کل یخچال از بالا تا پایین و دمپایی ات وشلوارت و بیرون و درون بلوزت!

و هی همه تعجب کنند که حالا ماست چگونه در درون بلوزت رفته دیگر؟؟؟

و هی تا 3 ساعت به ریختت بخندند!

و ازت عکس یادگاری بگیرند!

و بعدش بخواهی بروی حمام و یک نفر تازه رفته باشد آن تو!

بعدش خبر مرگ مرتضی را از tv پخش کنند و همه بدوند بروند سمتش و صدایش کم باشد و هی جیغ جیغ کنند که چرا کم است،

بعد تو یورتمه وار بروی و همچون سوپرمن(سوپروومن!)خودت را به tv برسانی و اشتباهی خاموشش کنی!!! 

و بعد بچه ها از شدت خنده به گریه بیفتند و نگذارند تو تی وی(حوصله نداشتم زبان کیبورد را عوض کنم!) ببینی!

بعد بروی حمام(بعد از اینکه طرف بعد از 4 ساعت درآمد(این روز ها عدد کثرت من 4 است!)) و وختی که تو آن تویی ویژه برنامه ی مرتضی پخش شود و هی با آهنگش بخوانی!) 

(در حمام صدا زیباتر است!)

بهههدش وقتی آمدی بیرون هنوز بوی ماست بدهی!!


  • . زیزیگلو

نظرات  (۴)

  • محمود بنائی
  • مگه چیکار کردی که بعد از حمام هم بوی ماست میدی؟ :)
    البته در حمام صدا به گوش خودتون زیباتره :)
    خدا رحمت کنه مرتضی پاشایی عزیز را
    پاسخ:
    ما از دیشب داریم فکر میکنیم که چی شده که من هنوز بوی ماست میدم!
    ینی فک کنین که چی شده...!
    من چه تو حمام چه بیرون خوش صدام!!! (آیکون خود شیفتگی با سس اضافه!!)

  • مهندس بهشت
  • خدا رحمتش کنه
    پاسخ:
    سخت میچرخه تو زبونم بگم خدا رحمت کنه پاشایی رو...
    هنوز عادت نکردم به این جمله
  • خرید خانه در آلانیا
  • خیلی خوب و عالی بود

    پاسخ:
    :)
    عشق میکنم باتو ....و دست نوشته هات 
    پاسخ:
    لطف داری تیما جان  :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی