زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

باز هم دبلیو سی!

شنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۳، ۰۲:۱۸ ب.ظ

امروز گلاب به رویتان من از دستشویی دانشگاه امدم بیران (بیرون!) ،حالا خوبه همه ی همه ی پسرای کلاسمان دم دستشویی خواهران باشن؟؟!!

یک لحظه شکه شدم، قلبم درسته آمد در درون دهانم

خداااا ...اینجا چرا باید صندلی ها کنار دستشویی های ما باشن؟!

 بعد من هم هوووچ به رویم نیاوردم و با یک غروری از جلویشان رد شدم که وقتی خودشان می روند دستشویی با این غرور بیرون می آیند...!!

کلن دستشویی چیز خوبیست به نظرم...

اصلا دانشگاه دارد با دستشوییهایش برایم خاطره ساز میشود...

  • . زیزیگلو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی