زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

بحرِ یه چیزی

دوشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۲:۴۸ ق.ظ

دیدی داری یه کاری میکنی مثل آشپزی یا هرچی... ازین کارای اهسته و زمان بر... که دستات مشغوله و فکرت آزاد... یهو به خودت میای میبینی داری یه خاطره رو مرور میکنی و با خودت میگی من چقدر احمق بودم... یا چرا اینکارو کردم... یا کاش همون موقع خریده بودمش...

مخصوصا این جمله ی اخر با این اوصاع مفتضحانه ی گرونی😂

بزارین نگم از داع دلم... یه فلش خریدم ۲۵ تومن... توی اتوبوس که داشتم میرفتم دانشگاه گم شد... رفتم بخرم همووون دو برابر شده بود... بعد الان که به خودم میام میبینم که " کاش همون موقع خریده بودمش" :))


+ماه رمضونا پست گذاشتن یه چیز دیگه س ، میدونم قبول دارین ؛)

  • . زیزیگلو

نظرات  (۵)

قبول دارم :)
صد در صد :)
قبول ندارم
خخخخخخ
وبت عالیه

مرسی مطلب خیلی خوبی بود
 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی