زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

واچ

چهارشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۷، ۰۹:۴۶ ق.ظ
بخوای از حمام بیای بیرون ، بفهمی ساعتت دستت بوده  -_-
  • . زیزیگلو

نظرات  (۸)

فراموشی و حواس پرتی از نشانه های پیری و بالا رفتن سن است.
پاسخ:
سکوت میکنم که این سکوت منطقی تره :|
  • دنیای کامپیوتر ...
  • یعنی اینقدر حواس پرت بودن؟
    پاسخ:
    پیش میاد😆
    همگی پیر شدیم :)
    پاسخ:
    شمام آره؟!  :))
  • جناب منزوی
  • ضد حاله :/
    پاسخ:
    خیلی!
    یا حتی ببینی لباسات‌ هنوز تنته. این سناریو باحال‌تره! :))
    پاسخ:
    تا حالا با لباس رفتی زیر دوش؟
    من تجربه ش کردم :))
    آره :))
    پاسخ:
    پس به سر تو هم زده :))
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • شما عاشقی:-)
    پاسخ:
    اره خب D;
  • خرید سیم کارت ایرانسل
  • -_-

    -_-

    -_-

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی