زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

وضو در جایگاه برادران

پنجشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۳۹ ق.ظ
راننده بیدارمان کرد برای نماز 
گفت فقط 10 دقیقه...
رفتم که وضو بگیرم،یه چندتا پسر ایستاده بودند و وضو میگرفتند و هی نمیجنبیدند...
من هم خیلی ضایع داشتم به شیر آب نگاه میکردم که ینی یالا من منتظرم تا شما ها
بروید تا بیایم وضو بگیرم و نمیشود جلوی شما آستینم را بکشم بالاو فرقم را باز کنم!
این ها هم فهمیدند و بعد از 3ساعت رفتند کنار خیر سرشان تا اینکه من رفتم جلوی
شیرآب و همه ی آن کارهایی را که آن بالا نوشتم نمیتوانستم جلوی آنها انجام بدهم انجام دادم!
بعدش رفتم که نماز بخوانم دیدم هی وای من...این ها همه مردن!و اینجا هم نماز خانه ی برادران!
بعد یکم که دقت کردم دیدم واویلا بویلا من در قسمت برادران وضو گرفتم...
بهههدش فهمیدم دلیل نگاه های چپ چپ برادران را!!

+من در مواقع بیداری شوتم و هوش نیستم و مدهوشم...دیگر وای به وقتی که خوابالودم...
هی میگیم مواظبم باشید کار دست خودم ندهم!
  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۰)

ب خدا کلا تکی تو

کار داری همین جا بگو اگه مردی :)
پاسخ:
کی گفته من مَردم؟؟!  :)))
خب خانم گل
بگو دیگه
پاسخ:
O_o
خانم گل؟!!!
خخخخخخخخخ!


+عاغا من حرفی ندارم!
خو مگه زوره؟؟!
:|
حواستون رو جمع کنید 

سلام
پاسخ:
سعیم رو میکنم...ان شا الله ب یاری خداوند متعال و بلند مرتبه بتوانم...

علیکمسلام برادر
  • مهندس بهشت
  • خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ حالا هی چپ چپ نیگا کن
    راستی چه رشته ای و کجا قبول شدی؟
    پاسخ:
    :)))
    تغذیه-شیراز
  • مهندس بهشت
  • اهم موفق باشید
    شیرازو دوست دارم
    پاسخ:
    شیراز هم تو رو دوست داره :)))
  • مهندس بهشت
  • چه بد سوژه ما فقط این پسران
    پاسخ:
    خخخخ!
    دقی قن!
  • محمود بنائی
  • سلام خوبه محرمی خونه ای  پس :) ولی شیراز ما هم خوش میگذشتا :) 
    پاسخ:
    هیچ جا مث دزفول نمیشه!
    محرم فقطِ فقط اینجا!
  • کروکودیل پیر
  • عاشقتم....
    مردم از خنده!
    پاسخ:
    منم عاشقتم!
    :))
    خیلی ضایع شدم...خیلی!!
    واییییییی پکیدم از خنده:)))
    وقتی تیتر رو خوندم فهمیدم یه سوتی دادی :)))))))
    پاسخ:
    ما دائم السوتی هستیم کلا!
    ینی روزی میاد خداداوندا که ...؟!
    تو یا بیخیالی یا کلا دلت خوشه
    یام ک....
    ب امید دیدار
     :(
    پاسخ:
    هیچکدوم
    فقط به روی خودم نمیارم...همین!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی