زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

از نوع دوغش مثلا

شنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۷، ۰۲:۳۰ ب.ظ

خکردن نوشیدنی های گاز دار یه جور خودآزاری لذت بخش محسوب میشه...

  • . زیزیگلو

نظرات  (۵)

بح بح زیزیگلوی عزیز : )
عرض ارادت
پاسخ:
قربون شما ؛)
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • مخصوصا که بعدش ۴ ساعت کلاس داشته باشی! (از نوع دوغش مخصوصا)
    پاسخ:
    من در جا با دوغ بی هوش میشم D:
    انقد شوهری نباش دیگه سالی یه بار میای یه خط مینویسی اونم با اشتباه تایپی :/
    خواستم اذیتت کنم :)))
    دختر دزفیلی انقد مِره دوس؟؟:)))
    +دوغ فقط پِ ماست مِش ۰بقیه ش مزه ای نداره :دی
    پاسخ:
    این روزا به خسلی چیزا فکر میکنم... یعنی زیاد توی فکر میکزم و همزمان به موضوعات بی ربطی فکر میکنم
    فکران جذابه و به دسته های مختلفی از درام تا اکشن میشه دسته بندیشون کرد
    مره دوس که تا دلت بخواد :)))
    نه ولی جدای از شوخی حس میکنم آدماس اینجا کم شدن! یعنی وبلاگ بی برکت شده؟!
    عا ولا ماس مش بعض همه چیه :))
    منم تو همین وضعم ولی همونارم مینویسم چون پرروئم :)))
    پَ وا مرت قدر دخترمونو دونسه بووه :دی
    آدما هستن ولی خیلیا مثله مد روز حرکت میکنن و دنبال وبلاگای پرهیاهو میرن شاید فکر میکنن اونجا بیشتر دیده میشن یا هرچی ولی به نظرم تو اگر وبلاگتو چون وبلاگه توعه دوس داری تنهاش نذار حتی اگر هیچکس نبود بازم تو بنویس۰البته این نظر منه۰
    آقا دوس دارم ببینمت اتفاقا چندروز پیش اونجا بودم :(( اینستا سفرنامه هامو دیدی فکر کنم :)))
    پاسخ:
    منم خیلی کاری به کار کسی ندارم
    واسه خودم مینویسم...

    من امروز رسیدم شیراز
    اینستا زیاد نمیرم...گاه گداری

    دزفول دیروز کلللی بارون زد و هوا بهاری ^_^
    اونجا هوا توپه!
    خوب میکنی 
    ایشالا وقتی بودی قسمت شه دیدار اگر مایل بودی
    اره اینجا ولی قبلش طوفان و خاک شد بعدش بارون اما هوا دم و گرم شده :/
    پاسخ:
    الان خنکههههه ولی =)
    آمار میگیرم از خانواده هر لحظه!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی