زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

یه زین اسب چرمم دیدم ازش خوشم اومد

چهارشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۶، ۰۳:۵۳ ق.ظ

میخوام پست بنویسم ولی پستم نمیاد! اتفاقات زیاده ولی به درد پست نمیخوره

مباحثم زیاده ولی خب اونام دردی رو از شما دوا نمیکنه...!

مثلا واسه شما چه فرقی داره که من برای اقامت ایتالیا رو انتخاب کنم یا فرانسه و چرا به رضا حق انتخاب نمیدم! یا اینکه چقدر غصه خوردم بابت اینکه فهمیدم تا ۲۰ سال آینده دیگه آب نداریم و ممکنه توی همین سالا رودخونمون خشک بشه، و اینکه مدتی هست که میخوام مستند مادرکشی رو به رضا نشون بدم. یا اینکه باتری گوشیم ضعیف شده، دوتا هندزفری داغون کردم و هندزفری جدید خریدم که بر خلاف قبلیا مشکیه و دارای آپشن کم و زیاد کردن صدا و قطع مکالمه و موزیک، و شارژری که دو هفته بود خریده بودم ترکید و بوی سوختگیش پیچید توی اتاق و تمام این اتفاقا در عرض دو هفته افتاد، یا اینکه هرررر چی توی هارد بود یعنی حدود ۵۰۰ گیگ خاطره! همه ش پرید و ۳ روز رو به قبله و در حالت دیت به دعا بودن همشو بازیابی کردم. یا اینکه دیروز رفتم اون دامنی رو که دوست داشتم خریدم و مشکیش تموم شده بود، سرمه ای گرفتم در حالی که الان احساس میکنم قرمزش خوشگل تر بود. یا اینکه چرا احمدی نژاد اینجووووری شده آخه؟ لااقل از اینی که ۸ سااال رییس جمهور بود انتظار ندارم دیگه! یا مثلا چه فرقی میکنه بچه های اتاق بالاسری جوجه رنگی خریدن، یا بازم چه فرقی میکنه که دوتا از هم اتاقیام سیگاری ان...!

خلاصه اینکه حرف زیاده ولی قابل شرح و تفصیل نیست! 


و اینکه دلم میخواد برم خونه واسه پست زبان مادری آقا گل صدا ضبط کنم... به نظرتون وقتشو بیشتر میکنه؟!


از سر ظهر زیر جناغم درد میکنه و نمیدونم علتشو، خوابم نمیبره اینجوری...

کی بیداره کی بی نداره؟! :)

  • . زیزیگلو

نظرات  (۸)

من بیدارم
پاسخ:
دیشب قبل از خواب پروفایلاتو چک کردم :))
چه خوب بودن!
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • منم یه فرصت خوب میخوام برای ساخت و پرداخت پستی برای زبان مادری!
    زین اسب:|
    پاسخ:
    اره یه زین اسب چرم دیدم خوشم اومد! رو موتور نمیشه انداختش نه؟
    اسب نداریم آخه ؛)
     شاید باورت نشه ولی واسه من یکی حداقلش خیلی فرق میکنه که تو بیای و فقط بنویسی هرچی و ازت باخبر باشم وبدونم حالت خوبه عزیزم :)
    واسه زبان مادری هم آره حتما شرکت کن پرچممونو بالا نگهدار :دی


    پاسخ:
    ممنونممممم واقعا :)
    سعی میکنم شرکت کنم ... باید برم خونه اول!
    آره بابا تو صدا ضبط کن 
    نمی تونه قبول نکنه که 
    پاسخ:
    مگه میتونه قبول نکنه؟ D:
    همونو بگو :)
    پاسخ:
    :دی!
    خودت خوب بودی
    والا
    پاسخ:
    :)
    :/
    ما که صدبار گفتیم این احمدی نژاد آدم درستی نیست ولی حیف که شما جماعت بسیجیون گوش ندادین:/
    پاسخ:
    خبالاا :|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی