زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

فِیسش آشنا بود!

دوشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۴۳ ق.ظ

رفته بودیم پارک. اون قسمتش رفته بودیم که فیلم ۵ بعدی با یه عینک روی کله ت میزارن و کلی به وحشت میندازنت. توی شهرمون از بین آقایون من یا کسی رو نمیشناسم یا اگر بشناسم خوب میشناسم! یعنی اینکه کسی چهره ش آشنا باشه و اینا نداریم! خلاصه اینکه اون قسمت پارک یه آقاهه بود که عجیب واسم آشنا میزد! خب من نپرسیدم که رضا این کیه و اینا، و من کجا دیدمش و اینا، و آیا تو میشناسیش و اینا! که یهو خودش گفت عبدولیه! هی میگم من آشناس!

اومده بودن شهر ما یه دور بخورن :دی

هوا اینجا خیلی خوبه... بهاریه... ان شالله درک میکنن کسایی که این روزا اربعین رد میشن ازینجا‌... عجیب خاص شده هوا...


  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۱)

سلام 
خوبی ؟:))
عاقا ما دلمون تنگ شده کجایی تو ؟:))
خیلی خوشحالم که حالت خوبه ^__^ و دوباره می نویسی :)


ایشالا روزهات خوب و خوش و شاد باشه و در کنار آقا رضاتون  خوشبخت باشین .آمین 
پاسخ:
سلااام واران!
بابا منم دلم تنگ شده بود... چیه این دلِ تنگِ حاصل از ننوشتن آخه؟
فرقونت بشم =))
 اربعییییییین
هههههههعیییییی
پاسخ:
:(
  • ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
  • اربعین :)))))
    مبارکه عزیزم خواننده خاموش بودم از اشناییتون برامون بگید چجوری با اقاتون اشنا شدید برامون جالبه و خاطره بامزه هرچی دارید 
    پاسخ:
    خیلی ممنونم
    مرسی از منور شدن و روشن شدنت :)
    بزار فعلا همینو بگم که من سالهاس خواهرشو میشناسم ولی نمیدونستم به داداش این قدی داره! خواهرشم هیچوقت فکر نمیکرد منِ کلاس پنجم ابتدایی در آینده یه روزی میشم عروسشون!
    و اینکه تا جلسه چهارم خواستگاری ... دو جلسه رو وسط مجلس رسیدم خونه و بیرون بودم! زنگ زدن گفتن پاشو بیا :دی
    salam
  • آقای همکار
  • این همه نوشتی اسم شهرتون هم مینوشتی خب ! 
    + حالا تو جوابم بنویس حوصله گشتن تو وبلاگت رو ندارم !
    پاسخ:
    دزفول!
    اومدین باز؟
    خوش برگشتین
  • آقای همکار
  • !
    کجا اومدم؟
    پاسخ:
    میگم برگشتین به وبلاگ نوشتن... 
    نمینوشتین و خداحافظی کرده بودین و ترک وب کرده بودین و اینا
  • آقای همکار
  • عه مگه میشناسید من رو؟ :)

    + الانم تو ترک نتم . حدود 40 روز بیشتر ننوشتم :)
    پاسخ:
    بله :)
    چند سالی هست!
  • آقای همکار
  • فکر کنم یک چیزهایی یادم اومد . ولی حس میکنم غرب کشور بودی 
    قرص هام بهم آلزایمر دادن :/ ببخشید . حمل بر جسارت نباشه 
    http://shikhouse.ir/
  • خرید سیم کارت همراه اول
  • چه جااالب

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی