زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

سه شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۶، ۰۲:۱۴ ق.ظ

این موقع شب یه سلامی هم بکنیم به ۹۰ بینا!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۶)

خدا همینجا و در همین لحظه لعنتشون کنه،خوابو ازمون سلب کردم:/:))
+چطوری عنوانت ستاره خالی شد؟!
پاسخ:
تو هم میبینی؟ 
اینو تازه کشفش کردم. مطلبتو به حالت پیش نویس در میاری بعد که رفتی توی فهرست مطالب از اونجا بدون اینکه وارد پستت بشی انتشار رو میزنی 
سلام به خودتون. :)
امشب و فردا شب هم بیاین یه سلام بکنین به فوتبال بینا ثواب داره :d
پاسخ:
جام جهانی کی هست حالا؟
سردرنمیارم ولی دیدنش هیجان انگیزه!
مگه هنوز 90 پخش می شه؟ شکلک اینا که سالهاست تلویزیون ندیدن!
پاسخ:
شاید آخرین بار که دیدم ۷ سال پیش بود😑
کوووو تا جام جهانی. سال دیگه تابستون میشه یحتمل
پاسخ:
عه؟
فکر کردم همین موقع هاس...خوبه...درسمم تمومه تا اونموقع :دی
نه من نمیبینم.اما اخوی ها بله:/
+افرین!داری به درجات والایی از مدیریت وبلاگ میرسی ها؛))
  • خرید سیم کارت همراه اول
  • کوووو تا جام جهانی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی