زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

دوری دلچسب

سه شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۶، ۰۲:۱۵ ق.ظ

+این وضعیت یه آرامش خاصی داره که نگو

ولی انقدر وقت اضافه میارم...نمیدونم چیکار کنم :|

  • . زیزیگلو

نظرات  (۴)

خوشا بحالت ای دور از نت :دی

پاسخ:
^_^
  • خانم فـــــ
  • وبلاگ نت محسوب نمیشه اونوقت؟
    پاسخ:
    وبلاگ بحثش جداس =)
    فق واتساپ و تلگرامو تحریمیدی ؟ -__- 
    پاسخ:
    اره!
    فقط اینستا و وب هستم الان :دی
  • آهنگ پیشواز
  • قبول دارم خیلییی حس خوبیه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی