زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

شاید 21 سال پیش...

جمعه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۵۵ ق.ظ
من و مریمو بردن توی یه مطب گوش سوراخ کنی. مریم بی تابی میکرد و من ریلکس وارانه روی صندلی نشستم. چیزی که یادم میاد اینه که به فاصله ی چند قدم اون آقاهه نشست روی صندلی روبه رویی م، یه چشمشو بست ، با اون یکی چشمش گوشمو هدف گرفت و شلیک کرد. اینچنین بود که گوشم سوراخ شد!
این در حالیه که خانواده میگن خاطره ت اشتباهه و از فاصله ی نزدیک، و نه چند متری مورد شلیک قرار گرفتی... ولی خب من همون شلیک از راه دور توی ذهنم ثبت شده :|
  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۱)

من هیچوقت نتوستم این جرائت رو کسب کنم :|
و از ترس یک 
دو بخاطر نامحرم بودن اون شخص،  گوش کیپ شده ام را سوراخ نکردم :/
و همچنان میترسم :|:)

سلام 
دختر شجاع :)
پاسخ:
عزیزم سوزن که هست...  :دی
سلام بارانی ؛)
این‌جاست که میگن بین علما اختلاف افتاده :))
پاسخ:
قانع نمیشن اصلا :))
گوش به این بزرگی رو از صد متری هم میشه هدف گرفت... مثل آب خوردن!

البته برا اون یکی گوش که کوچیکتره باید بیاد نزدیکتر :)))
پاسخ:
تا به تا هم خودتی :|
:))) من تا بیست و یک سالگی گوشمو سوراخ نکردن :)))
پاسخ:
توی گینس ثبت میکردی خب!
بس که ذهنت شئونات اسلامی رِ رعایت میکنه!!؛)
پاسخ:
خدا رحم کرد تیرش به خطا نرفت!
مگه با کلت میخواسته شلیک کنه که از فاصله چند متری شلیک کنه؟ :d
پیرزن های شهر ما هنوز خودشون گوش بچه ها رو سوراخ میکنن! با سوزن. :|
پاسخ:
تفنگش ازین کوچولو مشکیا بود. هفت تیر!
این گوش سوراخ کردن با سوزن ماجرا داره... عرض میکنم حالا...!
شلیک :| !!!!
پاسخ:
کیو کیو بنگ بنگ :|
شلیک؟ شلیکِ چی؟ مگه با سوزن سوراخ نمی‌کنن؟! :))
پاسخ:
تفنگ مخصوص داره :دی
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • من خیلییییی کوچولو بودم، اصلا یادم نمیاد!
    پاسخ:
    عخی :))
    سلام 
    بچه بودم با سوزن سوراخش کرده بودند ولی خب دوباره کیپ شد :|:)
    الانم تو بگو قد یه مورچه من جرائت ندارم گوشم رو سوراخ کنم حتی با سوزن :|:)) 
    مگه اینکه بی هوش بشم :))
    فقط تو همین داستان جرائت ندارم :|:)
    وگرنه فکر کن تمام کارهای که به جرائت و شجاعت مربوط میشه انجام دادم ولی تو این یه مورد متاسفانه نمیتونم :|:(
    تو این یه مورد میترسم :|

    پاسخ:
    سلام
    ببین دوست خواهرم میره توی آینه گوشتشو سوراخ میکنه گوشواره میندازه!
    از بالا تا پایینوشش سوراخ سوراخیه :|
  • قیمت گزاری سیم کارت
  • بین علما اختلاف افتاده

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی