زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

هشت

جمعه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۲۴ ق.ظ

شمال غربی تنم تنگ شده برای شمال شرقی وطنم

تجویز پزشک من حرم درمانیست

کبوترم هوایی شدم...
به سلیمان برسد از طرف مور سلام

باز هم زائرت نیستم از دور سلام
دنیا بدون مشهدت از خونمون کوچیکتره

#تولدت_مبارک_آقاجان
 #شاه_خراسان
 #امام_رئوفم💚

#سبزترین_قبا

#سبزقبا

  • . زیزیگلو

نظرات  (۳)

عیدتون مبارک:))
پاسخ:
و عید شما هم :)
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • این دست تهی لبریز دعاست
    دامان شما گل باغ اجابت و التجاست
    پاسخ:
    👌
  • قاسم صفایی نژاد
  • عالی بود
    ان شالله جمعه نایب الزیاره هستم
    پاسخ:
    ممنونم ... 
    زیارتتون قبول باشه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی