زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

یا رب روا مدار هوا گرم تر شود

جمعه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۰۳ ق.ظ

امشب با 4 تا پتو به بغل در حالی که بینشون کاسه و لیوان و ادویه جاسازی کرده بودم تو کوچه بودم :|

داریم میفهمیم اسباب کشی یعنی چی. حتی اگر به فاصله ی 1متر از خونه ما تا خونه ی بغلی(دقی قا بغلی!) باشه!


+و رونمایی میکنم از کرم گوش امشب:


دل من پیش تو معنای بغل را فهمید

قدر این فاصله حداقل را فهمید

از خواب پرید کشور من اما

معنای مدافع حرم را فهمید!


+خدایا زیر خوزستانو کم کن. دستت طلا

  • . زیزیگلو

نظرات  (۳)

حالا ما برداشتیم از اون آب و هوای خوب 500کیلومتر کوبیدیم اومدیم وسط یک آب و هوایی که کم از خوزستان شما نداره :|
قشنگ ترک برداشتیم. بعلاوه اینکه سرویس شدیم با اساس کشی. :)
پاسخ:
ییلاق قشلاق معکوس :دی
ما از توی خونه میریم توی حیاط ترک برمیداریم ! :دی
  • مهندس رضا عباسی
  • سلام
    درود بر عزیزان جنوب از خوزستان و آبادان و مسجد سلیمان و شوشتر و خوزستان
    به من هم حتما سر بزنید
    مایل به تبادل دنبال کردن با شما دوست گرامی می باشم.
    پاسخ:
    سلام 
    کولر های ما رفتن بابت رفتار خشونت آمیز به سازمان ملل شکایت کردن...
    پاسخ:
    ممد اون شیر نفتو ببند ببینم مسئولین چی میگن!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی