زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

بالهایم هوس با تو پریدن دارد

دوشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۵۸ ب.ظ
برای اینکه کارام طبق برنامه پیش بره؛ دارم سعی میکنم آدم منظمی بشم.

کرم گوش این دو روز:

بالهایم هوس با تو پریدن دارد
بوسه از خاک قدم های تو چیدن دارد

من شنیدم سر عشاق به زانوی شماست
و از آن روز سرم میل بریدن دارد

(یکی از دو شعری که در وصیت نامه شهید محمد رضا دهقان اومده و بیت دوم روی سنگ قبرشون حک شده)

  • . زیزیگلو

نظرات  (۴)

  • پشمآلِ پشمآلو
  • عزیزم ..
    پاسخ:
    :)
    جییییییییغ
    پاسخ:
    :)
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • من از وقتی یادم میاد، دارم سعی می کنم آدم منظمی باشم!
    موفق باشی.
    پاسخ:
    نکنه تو همون بچه مردمی؟ که مامانا تو رو توی سر ما میکوبیدن؟! :دی
  • قیمت گزاری سیم کارت
  • جا داره بگم موفق باشی:))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی