زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

29 به علاوه 1

شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۶:۱۲ ب.ظ

نتیجه ی آراء چی رو نشون میده؟ و یا حس و حال الانتون و دیدتون رو بگین!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۴)

نشون میده قطعا کسی که به روحانی رای داده بوده به رئیسی رای نداده بوده! و بلعکس!
و نشون میده انتخاب اگر بر مبنای عقلانیت بود الان آقای هاشمی طبا برنده بود. نه یک دو قطبی هر دو بازنده :|

پاسخ:
ولی من میرسلیمو بیشتر از هاشمی طبا قبول داشتم! شناسنامشو دیدین؟ =))
حس و حال الآنم اینه که این همه شور و هیجان، خوابی بیش نبود و همه چی به حالت اول برگشت :|
پاسخ:
آره واقعا =))
خوشحالم بابت هم‌وطن بودن با 42 میلیون ایرانی که سرنوشت ایرانشون براشون مهمه و به خاطرش روز تعطیل زیر آفتاب و تو گرما چند ساعت تو صف صبوری کردن تا حق شهروندی‌شون رو به جا بیارن :)
پاسخ:
تازه اینجا خوزستانهم ست! صف تا دم در مدرسه کشیده شده بود
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • نتیجه آرا نشون میده آقای رئیس جمهور، رئیس جمهور موند!
    حس خاصی هم ندارم!! به فکر میان ترم آخر هفته هستم:|
    پاسخ:
    نتیجه نشون میده که اکثریت از وضع موجود راضی ان
    سوال من اینه که واقعا از وضع موجود راضی هستین؟؟
  • پشمآلِ پشمآلو
  • حس من اینه که یه عده دزد که با سند و مدرک دست همدیگه رو پیش همه رو کردن شدن نامزد انتخابات .. مردم هم با غرور رفتن رای دادن و به خودشون افتخار کردن و تو دلشون راضی بودن که دست دشمن ندادن مملکتو [و تعریف دشمن چی میتونه باشه؟ میخوان باهاتون چی کنن که الا سرتون نیومده؟]
    پاسخ:
    هرجای دنیا بودن اینا رو به خاطر کارای غلطی که انجام دادن میگرفتنشون... اینجا ابن حرفا باعث شور انتخاباتی بیشتر میشه :|
    حسم میگه بمن چه اصن!:))تو که رای ندادی بشین سر جات
    پاسخ:
    هنوز به سن قانونی نرسیدی!
    نشون میده مردم امید دارن همه چیژ خوب بشه
    و به مشکلات لبخند میزنن
    پاسخ:
    مردم نمیخوان وضع موجود تغییر کنه!
  • بازیگوش :) (بی نام)
  • حس سردرگمی دارم من امسال می خواستم رای بدم ولی واقعا موندم چیکار کنم که به کی رای بدم 
    هرچی نگاه کردم ببینم کدوم بهتره دیدم هر کدوم دارن پته اون یکی رو میریزه رو اب 
    از قضا پاشدم اومدم تهران شناسنامه ام رو هم نیاوردم یادم رفت :|
    اومدم برگردم این همه راه رو دیدم ارزش نداره امسال رای نمیدم بجاش فکر میکنم ببینم واقعا باید چطوری 
    بفهمیم که یک نفر گزینه ی مناسبی برای ریاست جمهوری هست ؟؟ 
    4 سال فرصت فکر کردن دارم ایشالا چهار سال دیگه بتونم تصمیم بگیرم 

    البته امیدوارم اون موقع دیگه شناسنامه ام رو جایی نذارم :)
    پاسخ:
    شناسنامتو گم نکنیا! حواست باشه :)
    نشون میده که ما نه ۲۹ اردیبهشت و در یک انتخابات و بحث سیاسی، که سال ها قبل و در مسئله فرهنگی شکست خوردیم!!!

    این ملت خیلی هم آگاهانه رای دادند...

    وقتی ارزش های غربی جایگزین فرهنگ اسلامی شد بایدم نتیجه چنین چیزی باشه


    پاسخ:
    رای دادن خیلیا موروثی بود
    رای دادن خیلیام به خاطر اینکه مجبور بودن... و کسی رو قبول نداشتن و مجبورانه به قبلی رای دادن
    ولی من مطمینم رای اون 16 میلیون آگاهانه بوده... و چه خوب...
  • مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
  • تو جوابت به کامنت اول داری فکر خودت رو القا میکنی آقا:/
    من خودم به عملکرد دولت بسیار بسیار انتقاد داشتم و دارم هنوزم بنابراین رای من به فلانی نه به معنای رضایت از وضع موجود که به معنای دادن فرصت دوباره بهش برای تغییر و عملکرد بهتره
    ضمن اینکه من یه سری ملاک داشتم برای ریاست جمهوری که کاندیداهای رقیب حتی 20 درصد اون ملاک ها رو نداشتن
    الان دیدم تو جوابت به کامنتای دیگه هم نظرت همونه
    خو تو که به نتیجه رسیدی دیگه چرا میپرسی:/
    والا
    ولی بازم به نظر من رای مردم اتفاقا نشونه ی امید به تغییره:)
    حالا تو و یه عده هم میگید نمیخوان وضع موجود تغییر کنه اینم هرچند بی رحمانه و غیر منطقی !یه نظره دیگه
    پاسخ:
    ولی به نظرم درختی که 4 سال میوه نده هیچوقت ثمر نمیده!
    متاسفانه طرف منتخب یه جریان وحشتناک منفی و روانی راه انداخت که همه فکر کنن قراره با انتخاب فرد رقیبشون پیاده روها تفکیک جنسیتی بشه
  • مهدی فعله گری
  • گرممه
    پاسخ:
    آب خنک دم دسته؟
    هیییی بابا روزگار
    به قول اون بنده خدا:
    روحانی رییس شد اما رییسی روحانی ماند.
    پاسخ:
    احسنتم به اون بنده خدا!
    جفا شد این اتخابات...
    دیگه جدیدا چه قدر دیر به دیر میاید وبتون!
    ما هی میایم ببینیم نظرمان مورد تایید واقع شده یا خیر که می بینیم اصلا نیستید ...
    پاسخ:
    کانال زدم بیشتر اونجا مینویسم. البته متوجه شدم که هیچی وبلاگ نمیشه. حذفش میکنم و برمیگردم :)

  • مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
  • توی رشته م واحدای گیاه شناسی رو پاس میکنم
    جز گیاهان علوفه ای و مرتعی و یک ساله
    هیچ درخت و گیاهی زودتر از سال چهارم به ثمر دهی مثلت نمیرسه این یک
    دو اینکه بدون برچسب زدن هم میشه حرف زد_موج سواری_چرا در نظر نمیگیری کسی با دیدن مناظرات و .. به این نتیجه رسیده که دوست داره رایش روحانی باشه؟
    مثالی که زدی مهسا خیلی خیلی غیر منطقیه!
    راستشو بخوای ادبیات آدمی مثل قالیباف ابدا در تفکر من قابل استناد نیست چه رسد به اینکه تو عین جمله شو تکرار کنی!

    هنوزم حرفم همونه کسیکه به تغییر امیدی نداره پا نمیشه بره پای صندوق !

    حالا چون من و امثال من که 20 و خورده ای ملیون نفریم اگه نرفتیم به رییسی رای بدیم دلیلش این نیست که موج سواریم یا دلمون نمیخواد تغییری ایجاد بشه اتفاقا ما برای تغییر رفتیم ٩
    پاسخ:
    همینایی که میگی نمیرن پای صندوق چون امیدی به تغییر ندادن رو دیدم که واسه اینکه وضعیت تغییری نکنه رفتن و رای دادن... به عینه دیدم خودم که تعدادشون هم زیاد بود. یک
    دو.نمیدونم کدوم جمله م جمله ی قالیباف بود ولی من خودمم همچین قبولش نداشتم. ولی ولی... با اینکه طرفدارای زیتدی داشت و احتمالش میرفت که زیاد رای بیاره خودش رو کنار کشید و اعتراف میکنم که از این کارش خوشم اومد
    ما همه این چهارسال رو دیدیم. وعده های قبلشو دیدیم. کارای کرده و نکردشو دیدیم. ثابت موندن و نموندن روی قول و کاراشو دیدیم. من به شخصه قبل از مناظرات آقای رئیسی رو نمیشناختم... و بعد از مناظرا شناختمشون. ولی آقای روحانی رو دیده بودم و به شددددت نسبت به عملکردهاش نقد داشتم. اصلا بیا کاری به این نداشته باشیم که من و تو به کی رای دادیم، میخوام بدونم روی چه حسابی من این باور رو در خودم به وجود بیارم ( توجه به کارهای گذشته دولت و قول هاش) که این وعده هایی که میده عملی میشه؟ 
    سه.من به روحانی رای ندادم چون از بعضی الفاظش در حق مردم به عنوان رئیس جمهور خوشم نیومد!
    اونجایی که ایشون به نیمی از مردم که بهش رای ندادن القاب" بی سواد و افراطی و بی شناسنامه و ..." رو داد
    نکته آخر: اینکه من و تو قبل از تمام این حرفا و بحث ها و شاید خط فکری متفاوت دوستیم. و اگر این حرفها  و این تو سر و کله زدن ها رو داریم ؛ به این معناس که میخوایم همدیگه رو توجیح کنیم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی