زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

من ناپلئون، تو دزیره

سه شنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۰۴ ب.ظ

نشسته بودیم و در مورد آهنگ هایی که خیلی خوشمان می آمد و تکراری شده بودند و حالا گوشش دادنشان حالمان را بد میکرد صحبت میکردیم. رسیدیم به چاوشی، که توی یکی از آهنگ هایش میگوید " من ناپلئون تو دزیره..." گفت جدیدا دارم کتاب دزیره را میخوانم که گالیله نویسنده اش است. گفتم گالیله؟ گالیله مگر دانشمند نبود؟ کمی فکر کرد و گفت نه ببخشید، گابریل گارسیا مارکز! خندیدم! گفت ناپلئون بناپارت عاشق دختری به نام دزیره میشود. گفتم ناپلئون بناپارت، همانی که آمریکا را کشف کرد؟  باز کمی فکر کردم و گفتم کریستف کلمب کاشف آمریکا نبود؟!

+زده بود به سرمان نصف شبی.

  • . زیزیگلو

نظرات  (۹)

فریبرز عرب نیا و ابوالفضل پور عرب :))))
پاسخ:
=)))
از اتفاق امروز داشتم به چند نفر میگفتم عاشق این آهنگم ؛)
پاسخ:
این آهنگم تعریفتو میکرد!
یاد مجید دلبندم افتادم :))

+این کتابه خیلی خوبه :))

پاسخ:
عه؟
میخونم پس!
کلمپ آمریکا رو کشف کرد بعد امریکانا اومد زدش به نام خودش نامرد! :|
شعر و غزل جدید چه داری ای وی؟ :)
پاسخ:
دارم که میسرایم شعر سپید باری!
:دی
پاسخ:
:)
عوارض عاشقیه

مام قبلا ها که با عشقمون حرف میزدیم همه چی تو ذهنمون قاطی پاتی میشه
پاسخ:
چقدرم شدید درگیرم کرده پس اگر اینطوره!
چه به رخ هم کشیدین اطلاعات رو :)))

خوش میگذره این جور جمع ها.

پاسخ:
خصوصا توی جمعی باشه که یکی یه سوتی ای میده و شما همه جلوش معذبین و دارین میترکین از خنده ولی مجبورین خودتونو نگه دارین!
ها واقعا!:))
پاسخ:
وژدانن!
ههه
پاسخ:
:دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی