زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

منصور آ.ه!

چهارشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۴۲ ب.ظ
(سر کلاس زمین باآقای هنرجو)

بچه ها سرو صدا میکردن، آقای هنرجو چون اسمامونو بلد نیس فاطمه وزهرا صدامون  میزد!!

آقای هنرجو: فاطمه، زهرا ساکت!

نرگس: آقای هنرجو بگین نرگس!

آ.ه:فاطمه، زهرا،نرگس ساکت!

محیا:آ.ه بگین محیا... محیا قشنگه؟

آ.ه: نع!

محیا:زشته؟! زشت نیســـــــــــــــــــــــت...!

آ.ه:زشته! لابد وقتی مُردی بهت میگن ممیت!!! :))

من: آقای هنر جو بگین زی زی!

آ.ه: نه، زشته!

من:|  قشنگه...

آ.ه: نه، من بدم میاد!!!

من: چی؟؟

آ.ه:بدم میاد زشته!

من آروم در حالی که فقط بغل دستیم(یاسمن) بشنوه: منم از اسم من منصور بدم میاد!

کلاس رفت رو هوا...! آروم گفتم ولی...!

آ.ه:))))))) آره منم از اسم منصور بدم میاد!

آ.ه اومد وسط کلاس: حالا اگه اسم شوهرش منصور بود میخواد چیکار کنه؟؟؟!!

من:|

بچه ها:)))))

آ.ه:))))))))))))))))

  • . زیزیگلو

نظرات  (۶)

.خخخخخخخ.بامزه بود گلم
سلام دوست جونی.خوشحال میشم به وبم سربزنیییییییییییییییی
پیشاپیش عیدت مبارک

پاسخ:
پاسخ:
:)
ممنون عید تو هم مبارک گلم
اومدم وبت!
عیدت مبارک زی زی!

پاسخ:
پاسخ:
ممنون عزیزم...عید تو هم مبارک
سلام عیدت مبارک خانومی

پاسخ:
پاسخ:
ممنون...عید شمام مبارک!
جوکی هستیا واسه خودت

پاسخ:
پاسخ:
تازه این که یه خاطره ی عادیه...!!!
سلام ودوست عزیز
با دوتا پست جدید آپم
دقت کردی؟؟؟؟؟؟؟
دوتا.2تا.
ممنون میشم بیای نظرتو بگی.

پاسخ:
پاسخ:
سلاملیکم!
2 تا؟؟؟!؟!؟؟!
سلام ب روی ماهت! خدا رو شکر!
من نیز هم!
بلی! البت پس فردا آخرین جلسشه دیگه!!

پاسخ:
پاسخ:
هنو کنکور نداده معلم شدیا!!1
آورین آورین!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">