زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

میگن تو هر عید این کارته! و خب خودم میدونم!

سه شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۱۵ ق.ظ

اون از خریدا و سوغاتیای عید پارسال که یه نفر به همراه وسایلش اشتباهی برده بود، و اینم از وسایل امسالم که اومدم خونه نبودن. و نمیدونم کجان!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۱)

دزد بردشون حتما :)))
پاسخ:
بزا این دهن بسته بمونه نگم چه حالی ام! :))
دلت یه جوریه ولی پر از صبوریه ؟!:دی
پاسخ:
یا حتی سکوت میکنم که این سکوت منطقی تره!
سالی که نکوست از بهارش پیداست؟
شاید ریختنش رفته! فکر کردن دیگه بر نمیگردین :))
پاسخ:
یادش بخیر! دوسال پیش یه رادیو 18 پر کردیم...اونموقع هم یه سالس شد که از بهارش پیدا بود چی میشه!
  • فاطمه غلامی
  • روح برجام برد :))
    پاسخ:
    از سری رویداد های پسابرجام!
    اوه اوه.. چه بد شانس-_-
    پاسخ:
    من خداوندگار بدشانسی ام!
    که این گونه :))
    پاسخ:
    بدین صورت!!
  • بلاگر آرام
  • همه رو؟ چی بودن حالا؟؟ آخه چجوری نبودن و نمیدونی؟؟؟ عجیبه ها
    پاسخ:
    مانتوم دستمه! ینی این رقمو عین جونم مواظبشم :))
    پارسال مانتوم گم شد! 
    بقیه چیزام هرچند گم شد و هرچند دوسشون داشتم و هرچند هرکدومو با کلی ذوق خریدم و هررررچند براشون ناراحتم ولی قبول کن مانتو یه چیز دیگه س :|
    بیاین بقیه ی وسایل گم شدم رو به عنوان عیدی بهم بدین :|
    سکوت میکند و از کادر خارج می شود:|
    پاسخ:
    سوت زنان؟!
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • یه جی پی اس وصل کن به وسایلات!!
    پاسخ:
    باس یه فکر حسابی کرد!
  • پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • ای بابا. اینقدر حرصم می گرفت وقتی از خوابگاه میومدم خونه وسایلم گم و گور شده بود هااا
    حست رو درک می کنم شدید 
    پاسخ:
    حیف اون همه ذوق. اون همه راه رفته. پول بابام! :))
  • #حاج_احسان_ یعقوبی
  • گم شده؟
    پاسخ:
    بله دیگه... گم شد :/

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی