زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

زی زی

چهارشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۵، ۰۲:۰۷ ق.ظ

نشسته بودم روی صندلی توی حوزه ی انتخابات. انتخابات دانشجویی.نماینده ی یکی از کاندیدا بودم. نقش نظارتی داشتم  :| و به جهت سر رفتن حوصله سرمو برده بودم توی گوشیم. یکی از آقایون روبه روی من ایستاده بود که گفت زی زی. جا خوردم. سرمو بالا نیاوردم و گفتم میمونم تا به یه چیز دیگه و محترمانه صدام بزنه! زی زی چیه زود پسر خاله شد؟! که باز گفت زی زی. سرمو اوردم بالا و با تعجب گفتم با منید؟ به پشت سریم اشاره کرد و گفت نه. 

پشت سریم که بود؟ :|

  • . زیزیگلو

نظرات  (۷)

که بووووووووود؟!
پاسخ:
برنگشتم! 
:)))))
شناسایی شدی زی زی ولی پیچونده :دی 
پاسخ:
نه واقعا با پشت سریم بود!
شاید زیزیگلوی ثانی :|
پاسخ:
زیزیگلو، فقط خودم :|
  • پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • واقعا که بود؟
    پاسخ:
    نکنه واقعا با خودم بود؟ :|
    دنیا خیلی کوچیکه حتی مجازیش
    پاسخ:
    واقعا...
    مگه توی دانشگاه چند نفر می دونن این وب شماست؟ و با این اسم صداتون می زنن؟
    پاسخ:
    کسی آدرس وبمو نداره...یعنی به کسی نگفتم!
    زین الدین زیدااان!
    پاسخ:
    زیدان اومده بود رای بده ظاهرا :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی