زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

میگردم و میچرخم و مینوشم ازین جام

دوشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۵، ۰۳:۲۲ ق.ظ

قراره سیل بیاد منم توی راه شیرازم ،دانشگاه ها هم اعلام کردن تعطیله. من و این همه خوشبختی محاله اصلا.

+اول اعلام میکنن تعطیله بعد بارون میاد :|

اگر زبونتون لال من مردم بدونید از تشنگی بوده. تو اتوبوس آب نیست. دارم عاشورا رو تصور میکنم. دلاتونو آماده کنید میخوام ببرمتون کربلا :|

  • . زیزیگلو

نظرات  (۸)

  • پرتقالِ دیوانه
  • مراقب خودت باش
    پاسخ:
    فرقونت =)
    جالبه که یاسوج و شیراز رو من شنیدم که قراره سیل بیاد و دانشگاهشون تعطیله و جالب تر اینکه در هر دو شهر هم تا جایی که من خبر داشتم هنوز یک ابر تو آسمونشون نبود تا آخر شب!
    نکته دیگه اینکه قراره سیل بیاد بعد شما تشنه اید! :|
    یک حس تضادگونه و طنز جالبی داره.

    پاسخ:
    بارون که میزنه به شیشه دلم میخواد بخورمش :|
  • علی رضا عظیمی راد
  • چی میگی؟
    خخخخ
    محجبه یادتون نره
    پاسخ:
    :دی
    قراره عذاب الهی نازل بشه تا دیر نشده ایمان بیارید :)))
    والا...
    پاسخ:
    موسی یی یا یونس؟!
  • پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • آب ببر با خودت همیشه 
    این اتوبوسا به درد نمیخورن که، همیشه یه چیزیشون کمه
    پاسخ:
    اره ازین به بعد حتما میبرم
  • بلاگر آرام
  • سیل ندیده ها:)))
    پاسخ:
    ندید بدید طوری!
    چه خوشحالی!
    احساس می کنم همینجوری که داشتی پست می ذاشتی هی بالا پایین می پریدی!
    پاسخ:
    خوشحالی کجا بود؟ داشتم ذکر مصیبت میکردم!
    سلام شما دانشجوی چی هستین؟
    پاسخ:
    با سلام...یک عدد دانشجوی تغذیه هستم!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی