زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

وا کرده ام آغوش

چهارشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۵، ۰۱:۲۵ ق.ظ

وا کرده ام آغوش " قل الله شهیدا
نزدیک بیا اقرب من حبل وریدا

ازکوچه گذشتی ونگاهم به توافتاد
لرزید دلم زلزل زلزال شدیدا

عشاق رهیدندواسیران عقلایند
مردم دو گروهند شقیاوسعیدا

ازکعبه وبت خانه قیاماوقعودا
رفتم به درمیکده عبداوعبیدا

باجوهرخاکسترپروانه نوشتم
من مات من العشق فقد مات شهیدا

مهدی جهاندار
  • . زیزیگلو

نظرات  (۹)

باز از تو گروه کش میری! زشته!
پاسخ:
یه قانون هست که میگه هر چیز قشنگیو باس کش رف ؛)
  • کوالای پیر
  • چه خوب بود:)
    پاسخ:
    :)
  • یا فاطمة الزهراء
  • عشاق رهیدندواسیران عقلایند
    مردم دو گروهند شقیاوسعیدا
    خیلی قشنگ بود این بیتش رو خیلی دوست داشتم :) 
    پاسخ:
    خیلی در نوع خودش بی نظیر بود این شعره :)
  • بلاگر آرام
  • خیلی قشنگه:(
    پاسخ:
    فوق الهاده س :)
    من مات من العشق فقد مات شهیدا

    خیلی جمله اس خیلی...
    پاسخ:
    خیلی یعنی چقد؟! :p

    +خدایی اره...
    چه جلب:)
    پاسخ:
    یه وضعی ؛)
    اصلا روانی بوددد.....
    توپ
    پاسخ:
    روانیمون کررررد
  • پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • قشنگ بود 
    پاسخ:
    ؛)
  • •✿ آرورا ✿•
  • وای چه شعری .... واااای
    پاسخ:
    ؛) 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی