زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

کاش هرگز تو را نمی دیدم

پنجشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۵، ۰۳:۰۸ ب.ظ

کاش هرگز تورا نمی دیدم

این جهان بی بهانه هم غم داشت

زندگی بی تو هم مرا می کشت

این جهنم فقط تورا کم داشت...

نیمه شب شد، هنوز بیدارم

تا تو را در خودم مچاله کنم

به خدایی که نیست زخمی را...

که به قلبم زدی حواله کنم


قبل تو، من پرنده ای بودم

آسمان می چکید از بالم...

بعد تو، آرزوی کوچکی ام:

"کاش چیزی بپرسد از حالم"


بغض هایم چرا نمی شکنند

در عزای هرآنچه سوزی من؟!

باز در حال دوره ات هستند

خاطرات شبانه روزی من...


عطر آغوش زیر باران را...

روی موج صدات خوابیدن

با تو در کوچه گریه کردن را...

با تو یک خواب مشترک دیدن


رفته ای ماه دیگران بشوی

بدنم مثل قبرها سرد است

فکر کن من چقدر غمگینم

عشق تنها دلیل این درد است


نیمه های شب است و بیدارم

نیمه های شب است و خوابیدی

کاش هرگز تورا نمی دیدم

کاش هرگز مرا نمیدیدی


اهورا فروزان

  • . زیزیگلو

نظرات  (۷)

  • حرف های دولپی خودمونی
  • کاش هیچوقت # رفت نباشه 
    پاسخ:
    "نرو" دردناک ترین التماس جهان است

    فوق العاده ساده و زیبا بود.

    سلام

    پاسخ:
    سلام
    :)
  • پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • کاش ولی چه خالی بی پایانی :(((
    پاسخ:
    عاشقی با اگر و شاید و اما نشود...
  • یا فاطمة الزهراء
  • چقدر تلخ بود و چقدر حرف دل....
    پاسخ:
    چه حرف ها که در درونم نگفته می ماند...
    کاش هرگز تورا نمیدیدم:)))
    پاسخ:
    نمیبینی =))
    ندیدم=)))
    پاسخ:
    یه جور عجیبی مشکوکی :|
    عاره..پس تو هم فهمیدی؟:/
    پاسخ:
    کی هستی حالو ؟! =)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی