زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

لست اگزم

دوشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۳۱ ق.ظ

یادمه از بچگی همیشه واسه امتحان آخر حال و حوصله ی هرچی رو داشتم بجز درس. این عادت تا الان که دانشجو هستم هم همراهمه و یه حس غریبیه که همیشه با منه. فردا آخرین امتحانه و من رسما از ترم پنجی در میام و ترم شیشی میشم. بعد از گذشت ترم دو همیشه منتظر ترم پنج بودم؟ چرا؟ چون چ چسبیده به را. خلاصه اینکه از دیشب دارم میگم فردا باید تمام یخچالو از بالا تا پایین بخوریم. امشب بین این همه درس نخوندنا به دلیل امتحان آخری و همون حس غریبی که توضیح دادم همیشه با منه گفتم پاشم برم مسواک بزنم که اگر بین همین درس نخوندتا خوابم برد بی مسواک نمرده باشم. خدا رو چه دیدی آدم از فردای خودشم خبر نداره. پاشدم برم... یه نگاه بش میندازم میگم: مسواک بزنم؟ میگه نههه من کلی چیز تو بخچال دارم باید برام بخوریشون :| 

 من بزم؟! :/


+بشنویم

  • . زیزیگلو

نظرات  (۷)

  • فاطمه غلامی
  • کلا معلومه امتحانا بدجور فشار آورده عزیزم :/
    پاسخ:
    انقد معلومه؟ :|
    خخخخ
    :)))
    پاسخ:
    ؛)
    قبل مردن مسواک زدن زیاد هم ضروری نیستا. چون بعدن میبرن مرده رو میشورن کامل. دهن و اینارو هم خوب شسته میشه. نیازی نیست خلاصه. گفتم اطلاعات عمومی تون بالا بره برا ترم های بعد.

    :سوت زنان از کادر خارج می شود...
    پاسخ:
    حالا یه آب میگیرن توش... به تمیزی خودم که با خمیر دندون نمیشورن
    ولی نمیدونستم توی دهن هم شسته میشه

    یه بلا به دوری یه زبونم لالی یه خدا نکنه ای! ... برای ترمای بعد؟! :|
  • محمدرضا عاشوری
  • لست اگزم خیلی هم خوب است. من که همیشه باهاش حال میکردم. 
    پاسخ:
    من بیخیالش میشدم همیشه
  • ناشناس آشنا
  • بشین این امتحان اخرو هم بخون کلی کار داریم بعدش
    پاسخ:
    تموم شد
    سمیه ای یا الهه؟! راسش بوگو
    بیا... هی گفتی آدرس وبتو بده ندادم خودت کشفش کردی... !

    هچکدوم :|

    منم :)))))

     

    تا کی شیراز میمونی؟

    پاسخ:
    منم کیه؟
    امروز صب رسیدم خونه ^_^

    سارایی؟!

    به سلامتی :)))

     

    منمم دیگه!

     

     

    پاسخ:
    همون که قبلا به اسم "منم" کامنت میداد یعنی؟!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی