زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

بخونید!

شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۵، ۰۹:۴۴ ب.ظ

وقتی 5:12 صبح اینو میخونی و میمیری از خنده!

معلمی در طی ۲۵سال تعدادی از سؤالها و پاسخهای واقعی دانش آموزان را که علیرغم طنز بودن ، بازتاب نقاط ضعف در شیوه آموزشی رایج در مدارس نیز هست بشکل زیر در دفترچه خاطرات خودجمع آوری کرده است:



-کاربرد سوزن خط کش را در صنایع فلزی بنویسید؟

-گفتین نمی آید!


- چهار "کیسه تن" را نام ببرید؟

- از کیسه تن برای حمام ها استفاده میشودو هر کسی که حمام میرود با کیسه تن به جانشان میکشند و خوب است. قیمت کیسه تن ۱۸۰تومان است!


- تفاوت مهم سال شمسی و قمری چیست؟

- تفاوت مهم تاریخ شمسی و قمری در این است که حروف شمسی ۲۴حرف است اما حروف قمری ۱۲ حرف است!


- رود نیل به چه دریایی می ریزد؟

- مهدی ترانه(منظور مدیترانه است) 


- چرا سنجاب شبها به لانه اش میرود؟

- زیرا اگر نرود زهره اش آب میشود 


- یکی از یاران حضرت علی(ع) را نام ببرید؟

- صاحب اُشتُر(منظور مالک اشتر است)


- چرا سازمان ملل متحد نتوانسته است به ملتهای محروم و ستم دیده کمک کند؟

- زیرا در جایی مریض است!


- کمک هاى اولیه چیست؟

- عبارت از پتو و لحاف هایی که برای مردم سیلزده زیرآب می فرستد(دانش آموز مصداق را بجای مفهوم گرفته است)


- چرا میرزای شیرازی تنباکو را حرام کرد؟

- زیرا ثروتمندان تنباکو می کشیدند و به فقیران نمی دادند! 


- زرینه رود و سیمینه رود به کدام حوضه می ریزند؟

- به حوضه علمیه قم! 


- در جامعه روستایی چه کسی را ریش سفید می گفتند ؟

- ریش سفید کسی بود که با نگاه کردن به ستارگان بین مردم قضاوت می کرد!


- به چند روش پارچه رنگی تهیه میکنند؟

- از مغازه خریدن. از کارخانه خریدن.


- کاربرد تراز در ساختمان سازی را بنویسید؟

- هنگامی که برق میرود یخچال نمی سوزد! (دانش آموز تراز را با ترانس اشتباه گرفته است)


- ناصرالدین شاه چگونه بر تخت نشست؟

- ناصرالدین شاه چهارزانو بر تخت نشست!


- درباره اسفنج ها هرچه میدانید بنویسید؟

- اسفنج ها به شکل قهوه ای و زرد و قرمز هستند و در زرف شستن به مادر ها کمک میکنند. قیمتش هم ۳۰۰تومان است و جنس اش گونی است! (ظرف شستن)


- با کلمه اصحاب یک جمله بسازید؟

- من اصحاب پدر خود را خرد کردم (منظور اعصاب است)! 


- با کلمه اعلام یک جمله بسازید؟

- دیروز قند اعلام شد! (واژگان دوره کوپنی شدن اجناس)


- با کلمه جوراب یک جمله بسازید؟

-پشت بام ما بدجور آب میدهد! 


- زبان چه نقشی در ایجاد ارتباط میان انسان ها دارد؟

- با زبان مزه غذا را می چشیم!


- منظور از بهداشت چیست؟بطور کامل تعریف کنید؟

- یعنی منظور بهداشت اینکه (وقتی)میخواهیم سبر بزنیم باید یک دستمال داشته باشیم و  جلوی سبر را بگیریم (منظور همان صبر است. یعنی عطسه به زبان محلی)


- پیامبرایران باستان چه نام داشت؟

- حضرت تخت جمشید!


- محاصره اقتصادی مسلمانان چگونه شکسته شد؟

- به وسیله موریانه! (منظور متن قرارداد محاصره مسلمانان در شعب ابی طالب است که آنرا موریانه خورد و بدین وسیله آنرا از اثر انداخت. دانش آموز از این ماجرا فقط موریانه را در خاطر داشته است )


- اصحاب شمال به چه کسانی گفته  می شود؟

- به کسانی که در شمال زندگی میکنند!


- شورای نگهبان از چند نفر تشکیل شده است؟

- ۱۲ نفر، ۶نفر فقیر و ۶ نفر حقوق بگیر! (منظور "فقیه" و " حقوقدان" است البته اعداد صحیح است)


+مشخصه امتحان دارم؟!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۲)

:))
پاسخ:
:دی
  • ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
  • خخخخخخخخخ
    پاسخ:
    =))
    این رو توی تلگرام من هم خوندم و خیلی بهش خندیدم ولی تو کاملا مشخصه امتحان داری :))
    پاسخ:
    هر چیزی از جزوه ی امتحان خواندنی تر است!
    :))
    پاسخ:
    :دی
    :))من امتحان دارم...
    پاسخ:
    مشخصه! امتحان دارا همه تو وبلاگاشون پلاست ؛)
    حضرت تخت جمشید:-))))))

    ناصرالدین شاهشم خیلی خوب بود:)))
    پاسخ:
    فکر میکرده تخت جمشید جانداره!
    جل الخالق:)))))))
    پاسخ:
    والاا! :))
  • پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • واااای اون مهدی ترانه خیلی باحال بود:)) 

    پاسخ:
    دریاعه مثلا!
    وای چقدر خنده دار بودن :))))
    اسفنج!! اصحاب :)))
    شورای نگهبان از همه باحال تر بود =))))
    پاسخ:
    آخرش که رسیدم پوکیده بودم :))
    حوضه ی علمیه ی قم هم خیلی خوب بود!
    ولی من دلم سوخت واسه اون بچه ها!

    پاسخ:
    چرا؟!
  • ♫ شباهنگ
  • :))))
    پاسخ:
    منم همینجوری بودم کله ی سحر =))
    سلام
    یه جورایی انگار تحقیر شدن من بجای معلمه بودم نگه نمیداشتم سوتی های بچه هامو!
    پاسخ:
    سلام
    واسش جالب بوده... اسم بچه ها رو ننوشته پس اشکالی نداره ؛)
    ببخشش!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی