زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

تصور ذهنی

سه شنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۱۹ ب.ظ

خب مثلا وقتی کسی منو خانم زیزیگلو مورد خطاب قرار میده کلس میخندم=))

 "خانم" یه کلمه ی رسمیه و وقتی "زیزیگلو" در ادامه ش میاد کلمه رو از حالت رسمی به غیر رسمی تغییر میده و اونو به حالتی مضحک تبدیل میکنه!


+من گاهی موقع دعا کردن یعنی اون وقتایی که باید کلی ها رو دعا کنی... هم خانواده هم فامیل هم دوستام و هم بلاگر!! ها رو توی ذهنم میارم و دعا میکنم واسشون! بعد ازشون تصویر ذهنی میسازم! بعد بگذریم از اینکه وب خیلیاشونو نمیخونم و فقط اسمشونو شنیدم و بگذریم که کلی اسم اجق وجق میگم و میدونم خدا خنده ش گرفته... ولی نگم که من همیشه فکر میکردم لافکادیو دختره و تصویر ذهنیم ازش یه دختر با شال کرمی و مانتوی سرمه ای بود :|

  • . زیزیگلو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی